autos beginnen al weer wit te worden ,
ik weet niet hoe t er van de week voorstaat met sneeuw maar als t te gek word komt er van werken niks.
ik werk op de trein dus , enne nee geen commentaar pls.
dat hoor ik al genoeg
ok ok.. geen commentaar.. maar wel een plaatje
Sorry hoor maar wat werkt daar voor een volk?!?! Ze snappen er geen zak van... Haal die bui dan weg!!!! Niks aan de hand maar ga niet een wolk ergens neer kwakken waar geen neerslag is. Tuurlijk zijn het satellietbeelden maar hebben die het wel eens fout? (hoe stom dat ook mag klinken..)
ik denk dat die pluk in t midden nu wel langzaam aan weg trekt helaas.
t was van korte duur
O ik merk dat ik de sneeuwbuiontwikkelingen een beetje ben misgelopen..
Sorry hoor maar wat werkt daar voor een volk?!?! Ze snappen er geen zak van... Haal die bui dan weg!!!! Niks aan de hand maar ga niet een wolk ergens neer kwakken waar geen neerslag is. Tuurlijk zijn het satellietbeelden maar hebben die het wel eens fout? (hoe stom dat ook mag klinken..)
nope geen satellietbeelden, maar radarbeelden. En geen wolken, maar neerslag
Tot zo ver mijn pedante post
Tot zo ver mijn pedante post
okay geen wolken maar neerslag... DAT IS DUS NIET ZO!!!
Je zal wel gelijk hebben daar niet van maar als ik op buienradar.nl een wolk zie hangen boven mijn lokatie en er valt helemaal niks uit de lucht! dan klopt die site toch niet?
Okee, het is motsneeuw, maar toch!
Ik is blij!!!
OH YEAH BABY
Krijg nou tie....., ik de hele avond staan dansen en jij krijgt de sneeuw?
Hier in Arnhem (zuid) nog geen vlokje | Gewijzigd: 6 januari 2010, 23:16 uur, door Brisk
Hier in Arnhem (zuid) nog geen vlokje
Ow man, ken geen betere sneeuwdanser dan jij!
Overigens niet zo gek dat de sneeuw nu bij mij valt. Je hebt vanmiddag in Velp gedanst.
En onder welke gemeente valt Velp? INDERDAAD, gemeente Rheden!!!
BTW, jij krijgt ook nog wel wat.
Gewoon ltp blijven staren.
Truste!