Het lijkt erop dat ie omhoog word gedrukt door de storing die boven limburg zit. 1,5 uur geleden een uurtje sneeuw gehad hie in Elburg en het lijkt erop dat het weer terug komt!!! Laat maar weer komen!! Hebben hier nog steeds een centimeter of 13.
Ola!
Klopt, sommigen vinden 't weer op dit moment ONweer en daarom komen ze er hierover klagen. Anderen zijn er juist blij mee en proberen die ONweer-mensen te overtuigen dat 't toch leuk is. En tsja, dan heb je zo een forum vol.
Leuke pluimen weer, weekendje sneeuwfun, hopelijk werkt de wind goed mee en blaast de sneeuw zichzelf van 't ijs En anders vegen we volgende week nog maar eens, en de week erna nog eens... ach, tegen die tijd kunnen wellicht wel een auto voorzien van een schuifbak en daarmee 't ijs op, scheelt een aantal uur scheppen
Winter tot eind februari... moet ik toch stilaan m'n vasteloavendj-outfit gaan aanpassen. Dat samba pakje en die dunne hippie broek kunnen dus echt niet bij minus 5!
Ben die sneeuw onderhand ook wel zat aan het worden..heb nog geen enkele dag geen sneeuw gezien.
Valt het niet uit de lucht, dan ligt er nog een hele hoop op straat.
En dan krijgen we het weekend nog meer....*zucht* nou vooruit dan maar weer een sneeuwpop bouwen.. omdat het kan
Wat mij betreft blijft het doorvriezen, echter is het wel jammer dat er zoveel sneeuw op de wateren ligt.
Dus 1 dag goeie dooi, en dan weer een tijdje doorvriezen, dat maakt het weer goed glad
Overigens moeten mensen eens voor de gein naar open gebieden gaan, waar het wat meer waait, daar kan wel 50 cm sneeuw liggen op bepaalde stukken echt lachen dat.
gebeurt ook niet vaak
Idd, altijd maar uit het westen, en tegen dat het hier aankomt stelt het meestal niets meer voor
Dus LEUK voor de verandering dat er eens voorspellingen zijn waar wij de volle laag krijgen!
En ik hoop van harte dat die storing zo lang mogelijk zijn intensiteit houdt voor het westen | Gewijzigd: 6 januari 2010, 22:48 uur, door Vince
autos beginnen al weer wit te worden ,
ik weet niet hoe t er van de week voorstaat met sneeuw maar als t te gek word komt er van werken niks.
ik werk op de trein dus , enne nee geen commentaar pls.
dat hoor ik al genoeg
Citaat van Ronald Nijkerk, woensdag 6 januari 2010, 22:48 uur nou ik moet zeggen dat hier alles wel zon beetje weg was, maar nu sneeuwt t niet hard hier maar t gaat wel door zo.
autos beginnen al weer wit te worden ,
ik weet niet hoe t er van de week voorstaat met sneeuw maar als t te gek word komt er van werken niks.
ik werk op de trein dus , enne nee geen commentaar pls.
dat hoor ik al genoeg
Niks tegen de mensen die op de trein werken, juist respect voor... | Gewijzigd: 6 januari 2010, 22:52 uur, door Baszert
Alleen ligt het rotding stil boven Amersfoort/Barneveld/Apeldoorn.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er vals gespeeld wordt door die of gene.
Jij bent die vals speelt, je bent gesopt met dansen en gaan schaatsen.
Dat wolje is zich nu aan het vullen met sneeuw voordat hij onze kant op komt..............hoop ik.
check http://www.weatherlink.com/user/jpp/index....y&headers=1