maar volgende keer beter!
Nouja het is nu nog onduidelijk tot hoever het door gaat dringen, we zullen het in het weekend zien
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
maar er komt niks uit!!!!!!!!!!!!?
iemand al melding van sneeuwval en hoeveel????
Nou ik vind de pluim per dag minder goed worden eigenlijk, het gaat zo'n 3 dagen (weekend) minder koud worden dan afgelopen weekend en daarvoor werd voorspeld, en ook gaan steeds meer prognoses voor invallende dooi halverwege volgende week. Ik hoop niet dat dat doorzet!
ps. Hier @Ede valt wel sneeuw, uit de bui op buienradar. Niet gek veel tot nu toe, al is mijn auto al wel geheel wit geworden. | Gewijzigd: 6 januari 2010, 22:18 uur, door DaOverclocker
maar er komt niks uit!!!!!!!!!!!!?
iemand al melding van sneeuwval en hoeveel????
Toch is hier in Amersfoort net lichte sneeuwval geweest, nu is er niets...
ps. Hier @Ede valt wel sneeuw, uit de bui op buienradar. Niet gek veel tot nu toe, al is mijn auto al wel geheel wit geworden.
Ik zie echt geen dooi hoor volgende week.. afgelopen dagen waren we (diverse members) ongerust over de ontwikkeling vanaf 19-1, echter de nieuwste kaarten (meerdere runs) gaan nu voor continuïteit in de vorst.. Voorlopig zie ik nog geen eind aan de winterse situatie.. Vrees wel voor een relatief koude kwakkelwinter, dus vaak sneeuw invloeden, en elke sneeuw aanval brengt over het algemeen temperaturen even in de buurt van de 0. | Gewijzigd: 6 januari 2010, 22:26 uur, door PolderPS
Ach wij hebben even goed 14cm liggen hoor!
Niet op de stoep maar op grasvelden zeg maar
Dus wij zijn niet helemaal de zielepoten.
net zo als alle andere dagen die we al gehad hebben, geen sneeuw.
mijn advies, koning winter, donder op.. geef mij de zomer maar weer.. kou vind ik niks, maar met sneeuw er bij gaat het nog | Gewijzigd: 6 januari 2010, 22:30 uur, door jeffreydekam
Zaterdag en zondag wordt veel sneeuw voorspeld...jah,.. behalve hier weer zoals gewoonlijk...
Ik wil ook sneeuw....en dan wel buien die blijven hangen, en niet ineens voor de kust oplossen...
Gewoon afwachten wat er gebeurt Zaterdag is nog ver weg Er kan nog van alles veranderen
En het lijkt me sterk dat we voor de 2e keer naast de pot gaan pissen
Wij willen hier dus in Spijkenisse ook een flink pak sneeuw Dus de mensen in het noorden zaterdag ff met zijn allen deze kant op blazen Dan hebben wij ook nog wat
er valt niks uit hoor, -.-
was het maar zo`n feest!!