Pluimpje erbij om het af te maken..
| Gewijzigd: 6 januari 2010, 21:53 uur, door PolderPS
oeps, ff overheen gelezen
Tijdens opklaringen kan er gemakkelijk (dichte) mist gaan ontstaan en in het midden en in het zuidwesten van het land kunnen er van tijd tot tijd nog enkele pittige sneeuwbuien voor gaan komen | Gewijzigd: 6 januari 2010, 21:54 uur, door stratocumulus
Wat een prachtige pluim!!
Eerst al zulke sneeuwkaarten en nou deze pluim er ook nog eens bij!
Het kan niet op!!!
Nee, het is leuk en aardig als ik vakantie heb.. maar nu schiet het in het verkeerde keelgat. Het is ook echt absurd hoe lang dit al duurt. De voetpaden hier in Zoetermeer waren amper te doen. Ik ben in 10 minuten lopen 8 keer bijna gevallen mét snowboots aan.. dat is gewoon niet leuk meer..
zie ik nou ma/di weer sneeuwverwachting?
Overigens komt er vanuit Belgie ook wat sneeuw deze kant op, gaat deze ons nog halen of valt het uiteen?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ben bang dat ik dan zeker ergens in Noorwegen beland. Ze moet nog een heleboel leren en zet liever geen levens op het spel. Wel een idee voor een volgende winter.
Overigens komt er vanuit Belgie ook wat sneeuw deze kant op, gaat deze ons nog halen of valt het uiteen?
Als het goed is haalt de sneeuw uit Belgie hooguit een puntje van Limburg vannacht.
Btw,die pluim is weer prachtig,met name de hoeveelheid koude members doet het erg goed en tevens is oper weer koud geworden
dat heb ik ook gedaan maar heb jij die 2 buienradars naast elkaar zien draaien. bij de een komt er een pluk neerslag richting leeuwarden en bij de ander waaien alle buien links om nederland weg! de een draait landinwaarts en de ander niet.
ik wou het niet zeggen, maar voor een knmi pluim, bijzonder mooi en koud, we gaan gewoon door na het weekend !! Het wordt een barre winter die menigeen nog lang zal heugen.. Denk dat het in februari gewoon nog vriest hoor, met al die kou om ons heen... En sneeuw ach daar krijgen we denk ik ook na komend weekend geregeld mee te maken.... tis gewoon een sneeuw winter...