http://www.wetteronline.de/wotexte/redakti...8/12/29_sk1.htm
Superfoto's ben me ff aan het bijlezen 25 pagina's na de lunch...
reed straks vanuit almere naar Emmeloord, Almere - 3 kwartier later -9 Lelystad en Emmeloord -8 maar zeer dichte gevaarlijke mist...
Beloofd komende dagen mooi weer te worden...(hoop er natuurlijk ook van te kunnen genieten)
Hallo Piet, je kunt je gewoon registeren hier en lekker mee keuvelen hoor.
(Ik begin nu echt te denken dat hij het forum hier leest).
ik vond dat het leek alsof hij drank op had met een zin als : "vanacht word het -13........... ooff zoo"
hij was een beetje wazig
Zolang we niet op geenstijl staan kan er niets gebeuren mits het niet kapot gaat maar ik ben bang dat we wederom vernoemd worden
Ik denk dat shared is, misschien gewoon een dedicated server 1 voor de webserver en 1 voor de database
Je kan Geenstijl ook even mailen om te vragen als ze een Mirror willen opstellen. | Gewijzigd: 7 januari 2010, 23:13 uur, door xzaz
Klopt Ell had toen -21 ongv als ik het me goed herinner. 45 cm in Aken is ook niet mis, dan kunnen we hier toch ook op minstens 20 cm rekenen hoop ik. In de regio Maastricht/Heerlen zit je dit weekend toch echt het best, maar ik mag ook niet klagen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Inderdaad, zo hebben we ze niet vaak. De ene winterse 'prik' is nog niet voorbij of de volgende komt alweer aan zetten!
ANWB FAIL: Waarom kan GeenStijl het wel?
Voor een portie ouderwets woordvoerdersgezwets schakelen we even over naar de afdeling Voorlichting van de ANWB. De Bond voor Bejaarde CaravanRijders geeft een verklaring voor het uitblijven van een spitsalarm terwijl een sneeuwstorm groot-Amsterdam dreigde op te slokken en uiteindelijk een flink gedeelte van de Randstad + Schiphol lam legde. "Er was geen sprake van 500 km file of meer. Alleen voor lokale sneeuw in Noord Holland waarschuwen we niet. Sowieso waarschuwen we alleen minimaal 10 uur van te voren.'' WTF!? Wat een totale bullshit. Er hing al de hele dag een megastoring boven de Noordzee. Iedereen in het Westen zag al tussen de middag gigantische donkere wolken zijn kant op komen. Bij vorst betekent dat: S.N.E.E.U.W. Waarom kan een amateur-meteo-bloggert luisterend naar de naam P. Stift om half vier nog forensend Nederland op tijd waarschuwen. Terwijl de ANWB urenlang binnen lekker warm gaat overleggen, vergaderen, brainstormen of er misschien wel eventueel keiharde sneeuwbuien over een niet nader bepaald gedeelte van Nederland trekken die soms best een wel een beetje veel overlast kunnen geven? We zijn verdomme geen kleuters, stelletje rigide protocol-fuckers. Hang gewoon een stuk of honderd stevige hires WeatherCams op alle Rijkswegen in Nederland. Ons wegennet hangt al vol met spiekende CCTV. Per direct de rest ook openbaar maken. Controleren we zelf wel of er ergens stoere donuts te draaien zijn.
1. Megastoring? Yeah right, het was een redelijke bui, alleen de trage snelheid zorgde ervoor dat er zoveel uitviel.
2. Sneeuwstorm? Dacht het niet he...
3. Hoezo ene P. Stift om half 4? O-O om 9 uur 's ochtends zal je bedoelen!
Ach ja, sensatie trekt volk zullen we maar zeggen...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
hij was een beetje wazig
Haha.. dat zou niks nieuws zijn. Er zijn geloof ik ook filmpjes van zijn weerberichten waarop hij lichtelijk beschonken lijkt.
Wij gaan morgen ook ff inslaan voor de zekerheid!
Ik denk dat ik, voor de zekerheid, ook maar even het één en ander in huis ga halen voor een midweek. Zonder paniek enzo, maar je weet maar nooit. Als het echt heftig wordt is het prettig te weten dat je er niet uit moet, maar mag!
Zolang ik auto rij (18 jaar) gooi ik ongeacht de temperatuur dus van -1 t/m -22 (paar jaar geleden), gelang behoefte een pet fles of 4L jerrycan warm tot heet water over de ruiten. Eerst bij oude auto's en nu bij een nieuwe auto. Nog nooit problemen gehad, ik kom bij de auto, start het ding zet alle blowers en achterruit verwarming aan, verwijder eventuele sneeuw met wisser, daarna water over de ruiten, beginnen met voorruit, daarna rest, laatste water gaat weer over voorruit. Rijden maar ff ruitenwissers raam laten schoonmaken. No problemo. de buren staan dan nog te blauwbekken en te schrapen en chemicaliën te spuiten. ik lag me me een kriek... Alles mooi letterlijk schoon en veilig in luttele seconden. En milieuvriendelijk.
En die gast van carglas elke dag maar weer de blower aanzetten in de auto en dan een barst van hier tot tokio, volgens mij broodje aap. Of ikk heb al 18 jaar vette mazzel hahah
erg mistig op terugweg van Sneek naar Balk!! zicht minder dan 50 meter. Maar uiteindelijk thuis gekomen.
Nu zo'n -8 a -9 (thermometer van auto) en lichte sneeuw.
Viel me op dat Sneek langzaam aan meer ijs krijgt in de binnenstad (en ook bij de waterppoort)... zou het dan toch nog?
zo..nu eerst een warm biertje pakken.
Totdat ik zei waar ik het vandaan had En dat die site ook het onweer van 25 & 26 voorspelde Toen namen ze wel ineens sirieus
Dus de kans is groot dat er members bij komen uit mij regio Of ze willen alles van mij horen
Update
Tempratuur buiten.....
Veel te koud
Binnen blijven
onweer-online blijven volgen
Alleen warm water zal u redden, laat die komo's waarvoor ze bedoeld zijn, vuilnis...dus