Wow!
Ben benieuwd of dit werkelijkheid wordt... Hoop toch dat de energie maatschappijen hun tarieven dan wat gaan verlagen, want anders is half Nederland arm na de winter...
Brrrr, -28 in midden Oostenrijk als ik daar aan het skiën ben.... | Gewijzigd: 8 januari 2010, 00:01 uur, door ikmattie
ik lag me me een kriek...
Totdat je CARGLASS moet bellen... hahahah!
Waarom , zijn aardige lui hoor. En een nieuw raam is nooit weg , mooi helder en schoon, alle putjes er ook weer eens uit. Laatste dagen geregeld stukken zoap tegen de ramen... nog geen sterretjes...
Jah, dat duurt nog een week! Tegen die tijd heeft GFS al 100X andere kaarten neergezet voor die periode.
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3...;soort=satradar
Daisy heeft ook wat flitsjes bij zich
WEl grappig dat ik dezelfde naam heb als de bui hihihihi
Er sneuvelen momenteel veel ruiten.
Vaak is het wel zo, dat deze ruiten al een beschadiging hebben; al dan niet zichtbaar. Een zwakke plek dus.
Ander punt is, dat autoruiten tegenwoordig gelijmd zitten en een onderdeel van de carosserie zijn geworden.
Bij zeer lage temperaturen kan er zich door krimp van het metaal spanning in de carosserie/chassis en dus ook in de voor/achter-ruit opbouwen.
En juist dan is een snelle temperatuurwisseling funest.
Mijn tip? Gok er niet meer op.
Ik blijf er op gokken, hoop dat ik geluk heb. Mw Polder heb ik het kunstje ook geleerd en loopt ook dagelijks met een petfles naar haar 140pk Primera (met stoelverwarming, de mazzelaar). Mijn leasebakkie heeft heel goede en goedkope contracten met de glasboer hahah | Gewijzigd: 8 januari 2010, 00:04 uur, door PolderPS
Heel stoer hoor. Nu komt de aap uit de mouw! meneer hoeft het niet zelf te betalen.. Ik heb ook werknemers met leaseautos en wanneer ik dit zou zien zouden de rapen nog niet gaar zijn!!!
En dan hou je alleen het beste personeel over en de "petjes" gaan maar bij de buren werken...:-)
Heel stoer hoor. Nu komt de aap uit de mouw! meneer hoeft het niet zelf te betalen.. Ik heb ook werknemers met leaseautos en wanneer ik dit zou zien zouden de rapen nog niet gaar zijn!!!
En dan hou je alleen het beste personeel over en de "petjes" gaan maar bij de buren werken...:-)
Volvo's kwamen uit Zweden en zijn bijna onverwoestbaar, daar kan wel kokend water over heen denk ik
Vanaf nu zijn ze chinees, dus kun je ijs met hete saus verwijderen...
Garage is natuurlijk helemaal mooi, wel oppassen dat je na met veel gas over het dorpeltje gegaan te zijn niet doorschiet zodat je ook achter een uitgang hebt.
De mooi koude pluim bekijkend, beloofd de komende weken nog veel heet water te kosten....
http://www.wunderground.com/blog/JeffMaste...l?entrynum=1409
Leuk verhaal over de jetstroom die de weg kwijt is, en onze strenge winter verklaard.
(het is wel in het engels)
Ja zo kan ik het ook....
Welkom Patrick, ik hoop voor je dat je een week verlof krijgt, dan kunnen wij ook genieten van al die sneeuw. Helaas mag ik met de winterbandjes er wel gewoon doorheen van de baas...
Enjoy o-o
http://www.wunderground.com/blog/JeffMaste...l?entrynum=1409
Leuk verhaal over de jetstroom die de weg kwijt is, en onze strenge winter verklaard.
(het is wel in het engels)
verklaart met een T natuurlijk
Enjoy o-o
hier ook polder wel geen winterbandjes( eerst een half uur met me eigen auto, dan op de dienst auto gelukkig wel voorzien van winterbanden) , maar zieke mensen houd je altijd he
Lekkere temperaturen op die kaartjes! Dat wordt nog wel een tijdje schaatsen.... Heb dan ook eindelijk schaatsen gekocht en moet toch aan een warme muts geloven.
Kruip nu maar eens in m'n warme bedje, morgen zonder al teveel volk me maar eens op stroef ijs begeven.