en die zouden samen kunne smelten tot 1 front....of het kan ook gewoon gescheiden buitjes die de randstad nog net die ene cm kan gaan geven !
weather without storms is no weather at all.
Hier in Kortenhoef (nabij Hilversum) is nauwelijks wat gevallen. Wat er ligt is nog van de kerst. Best bijzonder aangezien ik hooguit 20km hemelsbreed bij Amsterdam vandaag woon. Woon in het kleine gebied in Nederland waar alle buien van afgelopen dagen omheen gaan.
Anyhow, maak ik me nu niet zo heel druk om, want vandaag wel op redelijk goed natuurijs kunnen schaatsen en het was nog druk ook. Met de verwachte kou groeit het tot het weekend nog wel aan en zoals het er volgende week uitziet ook nog.
Ben erg benieuwd naar het weekend! Misschien dat wij weer buiten de boot vallen, maar ik hoop het niet, want wat sneeuw op zijn tijd is ook wel leuk Moet wel buiten werken, hoop dat het wat wordt.
Hier in Kortenhoef (nabij Hilversum) is nauwelijks wat gevallen. Wat er ligt is nog van de kerst. Best bijzonder aangezien ik hooguit 20km hemelsbreed bij Amsterdam vandaag woon. Woon in het kleine gebied in Nederland waar alle buien van afgelopen dagen omheen gaan.
Anyhow, maak ik me nu niet zo heel druk om, want vandaag wel op redelijk goed natuurijs kunnen schaatsen en het was nog druk ook. Met de verwachte kou groeit het tot het weekend nog wel aan en zoals het er volgende week uitziet ook nog.
Ben erg benieuwd naar het weekend! Misschien dat wij weer buiten de boot vallen, maar ik hoop het niet, want wat sneeuw op zijn tijd is ook wel leuk Moet wel buiten werken, hoop dat het wat wordt.
Welkom op o-o!!!
Kortenhoef is hier ook redelijk om de hoek,zit zelf (zomers) vaak in Loosdrecht op de boot en heb daar afgelopen winter ook op t mooie ijs gestaan.Als het daar nu weer zo mooi is wordt het eigenlijk wel weer tijd daar ff te gaan kijken!!
Afgelopen dagen verdwenen de buien in het IJsselmeer 'als sneeuw voor de zon' die onze (Arnhem e.o.) kant opkwamen. Nu lijkt het erop dat er vanuit het IJsselmeer een bui ontstaat die deze kant op komt.
*kruist zijn vingers, vouwt zijn handen en...... voor een beetje sneeuw*
Durf het bijna niet te zeggen, maar, voortijdig aan z'n eindje komen?
En Brisk, ik bid met je mee. Heb vorige week al eens een sneeuwdansje voorgesteld.
Wat denk je ervan? | Gewijzigd: 6 januari 2010, 19:07 uur, door Rob63
Verkeer in Groningen muurvast door sneeuw
GRONINGEN - Door de sneeuwval en gladheid is het verkeer in en om Groningen een chaos. Op de snelwegen van en naar de stad staat het verkeer vast. Ook op doorgaande wegen in de stad staan de auto's bumper aan bumper.
Op de A7 staat een aaneengesloten file van Leek tot aan Hoogezand. Volgens de politie zijn er diverse glijpartijen van automobilisten gemeld, maar tot nu toe zonder lichamelijk letsel.
Verschillende busdiensten van Qbuzz zijn uitgevallen. Qbuzz raadt klanten die nog naar huis willen, aan dat zo snel mogelijk te doen, maar zegt geen garanties te kunnen geven op een terugreis zonder vertraging. Met name het opvriezen van de gevallen sneeuw kan in de loop van de avond voor meer problemen zorgen.
En Brisk, ik bid met je mee. Heb vorige week al eens een sneeuwdansje voorgesteld.
Wat denk je ervan?
Werd net raar aangekeken door een paar mensen. Ik ben aan het werk (velp) en daar verwachten de mensen niet dat je staat te 'sneeuw' dansen.
en boven land midden westen word hij weer het ''land uit gedreven''
of zie ik dat nou verkeerd?
en boven land midden westen word hij weer het ''land uit gedreven''
of zie ik dat nou verkeerd?
Effectballetje dan maar recht over den haag
Zijn en blijven droogkloten daar. Uitleg is zinloos, komt niet binnen.
Wat je kan proberen, is al dansend omhoog te wijzen. (Vooral geen aanwijzingen over wat je aan het doen bent).
Je zal zien, voor je het weet dans je daar met een man of 30.
En dat zet zoden aan de dijk!!!
ja dat dacht ik dus ook....wel beter en goed nieuws voor zeeland....maar wel dat de buien net voor zeeland verpieteren....
sorry mensen ik heb me best gedaan met mijn ijskast fohn !
stook kosten... dus wie mag zich weer blauw betalen aan gas ??? juist ikke !
ik ga wel ergens wonen waar het altijd 25 graden is en ze niet lopen te praten over het weer