Sneeuwt nog een beetje nu, maar is niets vergeleken met een uurtje geleden.
Lots
Sneeuwt nog een beetje nu, maar is niets vergeleken met een uurtje geleden.
Lots
half uurtje wachten en het meeste is alweer weggereden lijkt me.
A9 van Diemen richting Amstelveen 32 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Bijlmermeer en Wijkertunnel HMP10--> HMP42 Deze file wordt langer.
A9 van Alkmaar richting Amstelveen 35 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Beverwijk en Amsterdam-Zuidoost HMP56.3--> HMP21.3 Deze file wordt langer.
A2 van Utrecht richting Amsterdam 17.5 km
Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer tussen Breukelen en Amstel HMP48.4--> HMP30.9
A4 van Amsterdam richting Delft 17 km
Langzaam rijdend verkeer tussen De Nieuwe Meer en Nieuw-Vennep HMP0.5--> HMP17.5 Deze file wordt korter.
A10 van Watergraafsmeer richting De Nieuwe Meer 27 km
Stilstaand verkeer tussen Diemen en Zeeburgertunnel HMP13--> HMP0
A10 van Coenplein richting De Nieuwe Meer 28 km
Langzaam rijdend verkeer tussen IJmuiden en Coentunnel HMP26.4--> HMP54.4 Deze file wordt langer.
A1 van Amersfoort richting Amsterdam 15 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Bussum en Watergraafsmeer HMP20--> HMP5 Deze file wordt korter.
A2 van Amsterdam richting Utrecht 9.2 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Holendrecht en Vinkeveen HMP34.5--> HMP43.7 Deze file wordt langer.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Geniet er van!
Avond allemaal ook namens mij hoor genieten !!!!!
Geniet er van!
Avond allemaal ook namens mij hoor genieten !!!!!
Hartelijke groet,
Leo
A9 van Diemen richting Amstelveen 32 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Bijlmermeer en Wijkertunnel HMP10--> HMP42 Deze file wordt langer.
A9 van Alkmaar richting Amstelveen 35 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Beverwijk en Amsterdam-Zuidoost HMP56.3--> HMP21.3 Deze file wordt langer.
A2 van Utrecht richting Amsterdam 17.5 km
Langzaam rijdend tot stilstaand verkeer tussen Breukelen en Amstel HMP48.4--> HMP30.9
A4 van Amsterdam richting Delft 17 km
Langzaam rijdend verkeer tussen De Nieuwe Meer en Nieuw-Vennep HMP0.5--> HMP17.5 Deze file wordt korter.
A10 van Watergraafsmeer richting De Nieuwe Meer 27 km
Stilstaand verkeer tussen Diemen en Zeeburgertunnel HMP13--> HMP0
A10 van Coenplein richting De Nieuwe Meer 28 km
Langzaam rijdend verkeer tussen IJmuiden en Coentunnel HMP26.4--> HMP54.4 Deze file wordt langer.
A1 van Amersfoort richting Amsterdam 15 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Bussum en Watergraafsmeer HMP20--> HMP5 Deze file wordt korter.
A2 van Amsterdam richting Utrecht 9.2 km
Langzaam rijdend verkeer tussen Holendrecht en Vinkeveen HMP34.5--> HMP43.7 Deze file wordt langer.
En maar klagen over de NS Veel plezier in de file zou ik zo zeggen!!!
Ik ga het er op wagen jongens, want het wordt hier steeds kouder (binnen) die K**Kachel is uit!.. eerst even langs de mac en dan richting Heerhugowaard, tegen de tijd dat ik de A9 opdraai, zal het wel gestopt zijn met sneeuwen en de files nog minder.. Ik hoop dat ik de wijkertunnel uitkom op mijn sliks, want dat is best een stijl hellinkje. LOL!
Ik laat later wel weten hoe het is gegaan, met misschien wel wat leuke foto's..
Lots