UPDATE:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog steeds niets! -1,2 en droog.
in het westland ook nog steeds niets
als ik buie radar zie dan lijkt alles net op te lossen voordat het hier is
Marcel
krijgen we in noord holland zaterdag en zondag ook nog wat van die sneeuw mee, of kunnen de anderen nu genieten.
Ik ga straks als de nieuwe pluim er is een nieuw topic beginnen met de kaarten erbij maar zoals het er nu voorstaat is er een kans
"Volgens de kaarten van Jan is het 'groene' hart vanavond EINDELIJK aan de beurt om wit te kleuren. Maar je zal net zien dat die buien met het tempo van een zeeslak in winterslaap zo'n 10 meter uit de kust zijn uitgesneeuwd en het in Rotterdam alleen bewolkt wordt zodat het vanavond ook niet afkoelt."
Vijf uurtjes verder, en het groene hart is wit geworden tot ongeveer voor Den Haag. En daar houdt het feest volgens de nieuwe vooruitzichten wel zo'n beetje op.. Temperatuur is trouwens wel weer gedaald, -2 op het moment. Dan toch maar schaatsen, al is dat ook (nog) niet mogelijk in deze contreien. Te warm, te droog, te alles, behalve dan winters.
Denk je dat in ingen en zaltbommel nog sneeuw gaat vallen vandaag.
Moet namelijk nog de weg op
Ik hoor het hopelijk zo snel mogelijk
Misschien wat lichte sneeuw maar zeker niet met wat er nu in het westen speelt.
Ow? Waar moet die sneeuw dan vandaan komen? Begrijp me goed, positief denken en blijven is niet verkeerd.
Als ls je op buienradar.nl 3 uur vooruit kijkt, lijkt het er wel op.
Echter, als je naar de verplaatsing van de buien kijkt, kunnen wij het hier volledig shaken.
En dat ene kleine ini-mini-pruts-buitje boven de NO-polders, ja hoor, die lost op.
Nee, ik geloof er niet in.
Je bent echt een meester in het opbouwen van de spanning.
Heeft wel moet, moet ik zeggen.