Ik zit hier al een uur naar dezelfde bewolking te kijken, en er zit echt geen beweging in he.. lol. Maar ok, als hety dan eenmaal begint, gaat het ook ff een tijdje door, hopelijk. Ik wil minimaal 10 CM sneeuw
waarom zegt iedereen toch dat hij of zij naar de bewolking aan het kijken is terwijl het helemaal geen bewolking is maar neerslag
Omdat ik naar buiten kijk, en daar zie ik wolken.. langzame wolken
Er ligt hier ook maar een heeeel klein beetje (net als amersfoort) maar daar mag wel wat bij..... zie het vandaag echter niet gebeuren
Als je een stukje richting apeldoorn rijdt zit je zo in de sneeuw.. ben er vandeweek geweest, bij de loofles.. erg mooi daar, en je kan er nog schaatsen ook | Gewijzigd: 6 januari 2010, 16:51 uur, door PaytDelft
sorry voor die vraag maar kom nog maar pas op dit forum
want volgens mij heb ik over dat bericht dan heengelezen
waarschijnlijk bedoelt ze mij PolderPS, maar weet niet welke uitspraak van mij bedoeld wordt...
Mocht je uit limburg komen, dan klopt het dat je a.s. weekend witte voetjes krijgt...
Wel met regelmaat hier op de site maar goed dan als gast.
Zit dit topic al een tijdje te volgen en vind het net zoals velen best spannend hoe het gaat lopen aankomend weekend.
Voor vandaag zie ik niet dat Apeldoorn er nog wat van mee krijgt. Ik hoop van het weekend meer kans te hebben
ja ook het is de druk en de mensen zijn chaotisch (heb er zelf nog gewerkt)
en het is te overvol daar.
vind ook geen mooie stad.
heb ook niets met voetbal te maken want ik kijk geen voetbal | Gewijzigd: 6 januari 2010, 16:57 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Zeer slecht zicht en spekglad!!!
Dat kan ik bevestigen Vanaf uur of half 4 sneeuwt het behoorlijk hard, sinds een kwartier ofzo gaat het wat rutiger. Meteen paar centimetertjes verse sneeuw op deze oliebol die we Aarde noemen
Yep ik kwam vanuit euvelgunne en zat daar in een zware sneeuwbui moest richting oosten en daar viel het mee maar op die ringwegen was een chaos kon niet harder dan 35 km en alles stond regelmatig stil.
30 KM Van de stad vandaan is het vrijwel droog af en toe een vlok.
--2,4 gr.