maar zie tot nu toe nog niets en het komt wel deze kant op.
gr Loezje
Staat de lantaarnpaal al wel aan Loezje?
Woon in Vught en werk in Den Bosch. hele dag stralend weer geweest hier...zonnetje en volgens mij hele dag onder 0. Sneeuw gaat hier niet komen vandaag verwacht ik, misschien het weekend ?
Anyway...leuk kennis te maken en keep up the good work !
WIL JE ONDER JE NAAM EVEN VUGHT INVULLEN DAT IS MAKKELIJK MET NIEUWE BERICHTEN DIE JE OP GEEFT
VAST BEDANKT
Loezje
maar oke betrouwbaar is alleen maar 0-0 he haha
dadelijk effe naar appie toe bammetjes halen voor de komende nacht dienst!!
das voordeel van de nacht kan ik buiten kijken of er misschien toch nog iets aan gaat komen he
zou toch wel eens leuk zijn als er echt bakken met sneeuw zouden komen hiero
kan mijn eigen eingelijk niet herrineren dat dat ooit is geweest hiero in het zuid oosten!!
maar ja ik wordt al vergeetachtig dus misschien heb ik dat wel al helemaal mis!!
in iedergeval vanavond maar effe het nieuws in de gaten houden betreft de problemen die ze hebben in de spits
VAST BEDANKT
Loezje
Nee maar wel haar CAPS LOCK
das voordeel van de nacht kan ik buiten kijken of er misschien toch nog iets aan gaat komen he
kan mijn eigen eingelijk niet herrineren dat dat ooit is geweest hiero in het zuid oosten!!
maar ja ik wordt al vergeetachtig dus misschien heb ik dat wel al helemaal mis!!
in iedergeval vanavond maar effe het nieuws in de gaten houden betreft de problemen die ze hebben in de spits
Zie je nu wel, wij krijgen ook wat
OO zegt van het weekend ..petje dan gaat het bij jullie gebeuren volgens Polder dan .
Niet te geloven, dat kan ik van hieraf zowat zien liggen.. en hier is het nog zo'n beetje groen.. maar ook dat zal niet lang meer duren.
Lots
hmm polder!!? iemand zijn nicknaam ofzo
sorry voor die vraag maar kom nog maar pas op dit forum
want volgens mij heb ik over dat bericht dan heengelezen