Leuk voor de Noord-Hollanders dat het daar lekker sneeuwt / heeft gesneeuwd!
ANWB meldt nog niets hierover op hun website, wel is de hele A9 van de wijkertunnel tot Alkmaar rood gekleurd in beide richtingen.
Ik ga maar alvast denk ik anders kom ik nooit meer thuis LOL
Heel vreemd, hier op Schiphol ziet het er helemaal niet uit alsof het zwaar gaat sneeuwen... In de verte ook niet echt, wel wat wolken, maar ziet er niet extra donnker of dreigend uit.
Lots
Ik heb zo een vermoeden dat het nu wekelijk keihard aan het sneeuwen is in Haarlem..
Dus zal Stephan88 wel in een tijdelijke extase beland zijn.. We laten hem maar even...
Hier in Norg wél grauwe luchten. Wat de sneeuwval betreft; het "miechelt" wat sinds een uur of twee maar niets van betekenis. Temp. rond het vriespunt. (Kan vriezen en dooien dus.)
Ok, das jammer. Leek namelijk wel wat te worden. Had leuk geweest om een verse laag aan te treffen bij thuiskomst.
A9
Op de A9 richting Alkmaar staat vanwege de zware sneeuwval rond 14.45 uur al elf kilometer file. De andere kant op staat er zelfs vijftien kilometer file.
Op een normale woensdag staat er ongeveer honderd kilometer file in de avondspits. "Woensdag is het doorgaans wat rustiger ", zegt een woordvoerder van de ANWB.
De verwachting is dat er deze woensdagavond echter minstens het dubbele aan file staat. "We denken dat mogelijk hetzelfde zal gebeuren als tijdens de avondspits maandag. Toen viel er ook sneeuw en stond er meer dan driehonderd kilometer file."
Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2156659/fikse-...ekken-land.html
Lots
Dus zal Stephan88 wel in een tijdelijke extase beland zijn.. We laten hem maar even...
jaa, denk ik ook haha. hier is het laatste uur meer sneeuw gevallen dan in de afgelopen weken! n.h.
hier .......en .....daar .......een enkele ***je
echt van links naar rechts kijkend dus.
Kermis in de hel noemde men dat vroeger.
greatz Loezje
Hoera Haarlem heeft sneeuw nou is iedereen daar gelukkig
hier .......en .....daar .......een enkele ***je
echt van links naar rechts kijkend dus.
Kermis in de hel noemde men dat vroeger.
greatz Loezje
Hoera Haarlem heeft sneeuw nou is iedereen daar gelukkig wij hebben eindelijk sneeuw maar ik hoop dat we meer krijgen of dat de bui flink afwijkt naar onze gemeente !
weather without storms is no weather at all.