De komende dagen brengen meer kou, maar ook meer sneeuw. Zo kan het vanavond en vannacht in het gehele land gaan sneeuwen. Soms kan er sprake zijn van matige sneeuwval. Morgen valt er eerst ook nog wat sneeuw. Tijdens het weekend komt vanuit het oosten een nieuw gebied met sneeuw over. Ook dan is plaatselijk matige sneeuwval mogelijk. Na het weekend blijft de winter met kans op sneeuw en lichte tot matige vorst. Hierdoor blijft de overlast voor het verkeer en de gladheid.
Daar kan ik mee leven
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
waneer gaat het eindelijk een dooien.
Jajajjaja jullie zijn het daar niet mee eens maar ik werk me een ongeluk.
20 emmers water per 4 uur sjouwen dan heb je het wel gehad hoor.
en sneeuw ruimen ben ik nu ook wel zat.
Maar ja ik wilde zelf paarden dus moet je afzien maar het mag toch wel wat minder worden.
waneer gaat het eindelijk een dooien.
Jajajjaja jullie zijn het daar niet mee eens maar ik werk me een ongeluk.
20 emmers water per 4 uur sjouwen dan heb je het wel gehad hoor.
en sneeuw ruimen ben ik nu ook wel zat.
Maar ja ik wilde zelf paarden dus moet je afzien maar het mag toch wel wat minder worden.
denk in april
Als ie eraan komt is Jan echt wel de eerste die het zal melden!
Sorry Romani, maar ik heb het woord PL niet in de mond genomen.
Nederland heeft 8500 wissels. Net zo veel als in heel Duitsland. Van die 8500 worden er 2500 met gasbranders verwarmd en die kunnen niet zo goed tegen sneeuw. Voor de privatisering had de servicedienst van de NS ongeveer 8000 medewerkers. Nu heeft prorail contracten met aannemers die pas na 90 minuten bij een gestremde wissel zijn.
Hoe weet ik dat? Een kennis van mij verkoopt electrische wisselverwarming en die zit al vanaf de problemen in December met een enorme glimlach op zijn gezicht. Die verwacht een beste omzet in 2010.
want hij beweegt zich aardig langzaam
Blijft mij te lang hangen.
wauw, krijgt zeeland eindelijk een beetje sneeuw ?? zal wel weer net langs gaan allemaal, maar ik hou de lantarenpaal wel in de gaten en geef een update zodra de eerste vlok valt | Gewijzigd: 6 januari 2010, 12:22 uur, door jeffreydekam
nou hij ontwikkelt zich wel een klein beeetje..
ik zie hem niet verpieteren in ieder geval hoor
weather without storms is no weather at all.