das jammer.... maar wat bedoel jij met duitse sneeuw? ik zie geen storing aankomen hoor
weather without storms is no weather at all.
Wie weet maakt die pluk boven west Frankrijk nog een swieperd naar 't noorden, als ie de bocht ruim genoeg neemt pakken we er hier in Limburg nog misschien wat van mee.
En anders richten we ons maar op zaterdag, daar zullen we waarschijnlijk allemaal wel plezier aan gaan beleven...Alleen weer vervelend voor 't ijs.
laten we hopen op Duitse Grundflichkeit....
en ineens is iedereen hier weer wakker....
wordt nog lache Flevoland heeft bijna geen zout meer, alleen hoofdroutes worden gestrooid., scheelt veel zwarte bende.
Ook kunnen alle busroutes niet meer gestrooid worden... en dat is nu al... Ik zeg eens gesprekje doen met de chef inkoop... | Gewijzigd: 6 januari 2010, 01:44 uur, door PolderPS
Richtiggg....meestal komt er vanuit onze oosterburen geen rommel. Met die krapte aan zout wordt het een gezellige dag.
Ook kunnen alle busroutes niet meer gestrooid worden... en dat is nu al... Ik zeg eens gesprekje doen met de chef inkoop...
Maar eh.....Flevoland bijna geen zout meer? Hmm...zal de buurman eens ff vragen of hij onze straat iets vaker wil strooien
Owh....overigens k lees hier ook al een aantal dagen mee en dacht...toch maar ff een account maken
Owh....overigens k lees hier ook al een aantal dagen mee en dacht...toch maar ff een account maken
van harte welkom op o-o
weather without storms is no weather at all.
Goedemorgen allemaal!
Den Haag meldt -2,4 en droog. Geen sneeuw of gladheid voor de verandering.
Wel hangt er voor de kust het één en ander, maar als ik voorruit spoel dan verpietert het haast. | Gewijzigd: 6 januari 2010, 07:08 uur, door Romani
welkom hier Vmaster, let the snow be with you...
In Soest daalt de temperatuur gestaag het afgelopen half uur.Van -3.4C is het nu -4.1C geworden.
ff een paar plaatjes bijvoegen van de 10-daagse ensembleverwachting...
Zaterdag,zondag en maandag laten een dipje zien maar daarna kan het flink los gaan wederom
Overigens lijkt het met de hoeveelheden sneeuw wel te gaan meevallen maar is dat erg afhankelijk van de exacte trekrichting van het laag dat vanaf de middelandse zee richting Polen gaat trekken (waar het zondag zou moeten aankomen).Het blijft dus spannend,waar de modellen het wel over eens zijn is dat het met name zaterdag flink gaat waaien (6 tot 7 Bft).
http://nos.nl/artikel/126973-sneeuw-legt-g...tannie-lam.html
http://www.sat24.nl/nl
Maar wie weet knalt de oostelijke wind nog wat extra sneeuw naar ons toe..
| Gewijzigd: 6 januari 2010, 07:50 uur, door PolderPS