ik zit hier zovaak gewoon lekker mee te lezen. maar goedenacht dan allemaal
en van harte welkom op 0-0
weather without storms is no weather at all.
truste jan en we zijn benieuwd!
Heerhugowaard heeft qua sneeuw niks te klagen he. Het wordt pas mooi als ze (de dierenbescherming) gaan aanraden om de eenden en andere dieren bij te gaan voeden.
Ben benieuwd naar de nieuwe kaarten en pluimen en wat de sneeuwverwachtingen laten zien. Spannend weer hoor. Ik ga ook afhaken, trusten allemaal! Brrr...
Tot nu toe is het wel een sneeuwrijk wintertje ja!
Ik kan me winters herinneren dat er echt geen vlok viel, of slechts enkele winterse of maartse buien, je kent ze wel..
Die met die regen, hagel of natte of droge sneeuw die maar eventjes blijven liggen.. Nu is het zeer zeker heel anders..
Wel spannend, die prognose voor a.s. zaterdag. Ik moet voor m'n werk dan de weg op, maar als er al vroeg op de dag flink de pleuris uitbreekt kon die werkdag wel eens flink ingekort worden
Ik heb ook erg zin in Zaterdag, volgens mij krijg ik van mijn lieve Heer een zeer mooie verjaardagscadeautje
bedoel jij God?
ik zit hier zovaak gewoon lekker mee te lezen. maar goedenacht dan allemaal
Welkom Ronald, veel plezier hier.
Haha, ik dan ook, alleen ben ik op vrijdag al jarig. Maar zulk cadeautje is altijd wel welkom
GB krijgt nu de volle laag, dat willen wij toch ook... echter wij moeten wachten op Duitse sneeuw
ja ik zou ook op bed.. maar ja F5 knop is zo gewillig.. maar ga welzo, moet morgen ook vroeg weer op.