Ja ben afgelopen zomer ook geweest, prachtig land! Wel veel regen gehad, een ochtend werden we wakker en als je uit de camper stapte stond je zo'n 30 cm in het water
Denk het wel, is onlangs gebeurd. Vorig jaar begin januari ook als ik me niet vergis
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Denk het wel, is onlangs gebeurd. Vorig jaar begin januari ook als ik me niet vergis
Ja in de nacht misschien, maar toch niet overdag!
in lampedorp was 't zo fris dat we noodgedwongen een ander leslokaal kregen toegewezen, maar zelfs daar zat iedereen nog met dikke truis aan te rillen. Alleen 't praktijklokaal (echografie) was te doen. (TF locatie van Fontys)
Op de weg terug heldere lucht gezien, wat wolkenvelden richten 't noorden en verder op de binnenwegen (flinke) mistbanken. Zie net dat de temperatuur flink omlaag aan 't vallen is nou. (4.4 at the moment, onder de nullijn wel te begrijpen)
Vanmiddag nog heel ff naar 't ijs geweest waar gisteren blijkbaar aardig wat sneeuw opzij is geschoven. De cm van gisteravond ligt er wel op, maar da's niet zoveel. Verder kon ik erop springen, dus dik genoeg Morgen dus nieuwe steel aan de veger, schaatsen mee en een paar uurtjes 't ijs op!
Tja er is wat vorst in het land. snachts meest matig (lokaal streng) en overdag rond vriespunt of erboven (soms eronder). Dat noem ik geen strenge koude winter
overigens ben ik wel blij met het sneeuw hoor!! ligt hier nu zo'n 10 - 12 cm!! van de afgelopen dagen/weken. Wat ook wel mooi is, dat het beetje langer koud blijft en dat er niet na 2 weken alweer temparaturen van 8 graden komen! Ik zie het nog wel zitten met deze winter hoor.
mvg jewaitit
?
zeker nie naar de voorspellingen gekeken he? de gemiddelde temp blijft onder het vriespunt (miss kust niet) voor minstens meer dan een week. Ik kan niks zeggen over sneeuw maar meer ijs komt er zeker bij.
We hebben sowieso al de tweede vorstperiode in een winter, en vorig jaar was het rond nieuwjaar ook al raak.
Geniet er dan ook van! | Gewijzigd: 5 januari 2010, 20:12 uur, door tostoast
Hij bedoeld dat er gewoon geen winter is. En ik blijf ook bij mijn punt, de Winter valt me tot nu toe tegen.
3 Provincies van Nederland, wil ik gewoon plaatselijk een goede winter noemen. Een normale winter in heel Nederland en een zachte winter in de kust provincies.
| Gewijzigd: 5 januari 2010, 20:13 uur, door xzaz
Leg dat ook even uit aan Arriva, die zijn al een paar keer gestopt met rijden in de hoeksche waard. Prutsers. Tijd dat er echt een pak van een meter valt.
Hij bedoeld dat er gewoon geen winter is. En ik blijf ook bij mijn punt, de Winter valt me tot nu toe tegen.
[/quot
haha deze winter hebben we al in jaren niet meer gehad, wat noem jij dan wel een winter.. Kom op zeg, sommige mensen zijn nooit tevreden. Verhuis naar Noorwegen, daar heb je wel echte winters | Gewijzigd: 5 januari 2010, 20:13 uur, door Maarten Dings
Sinds wanneer moet je net bij onweer online komen om goede winters mee te maken? Vorig jaar was het even koud. Op 10 januari geschaatst en daarna zette de dooi in. De ophef over deze winter is groot. De + temperaturen in de middag zijn een teken van een wisselvallige winter.
3 Provincies van Nederland, wil ik gewoon plaatselijk een goede winter noemen. Een normale winter in heel Nederland en een zachte winter in de kust provincies.
we mogen al blij zijn dat het al sowieso kouder is, de gemiddelde temperatuur voor januari overdag is 4 á 5C°. En dan heb ik het nog niet een over de opwarming van de aarde gehad. | Gewijzigd: 5 januari 2010, 20:16 uur, door tostoast
Als je in de opwarming van de aarde 'gelooft'.
Voor dat ik alle kritiek naar me toe krijg, ik ben tevreden met deze winter ook al is hij zacht hier
Overdag ook, in Berkhout als ik me niet vergis
1. Welkom op winter-online!
2. Waarom weet ik niet, maar het weer lijkt overal wel enigszins van slag, kijk maar bijv. naar de overstromingen aan de ene kant en extreme droogte aan de andere kant van Australie, de extreme kou in Noorwegen(eigenlijk heel Europa) en Noord-Amerika, extreme regenval in Brazilie etc etc.
3. Voordat je conclusies trekt, kijk eerst even naar de pluimen en kaarten etc, als je die even bestudeerd zie je dat het zoals het er nu voorstaat WEL gaat sneeuwen en dat de temperatuur op veel plaatsen voor zover als de verwachtingsperiode gaat niet meer boven het vriespunt uit gaat komen.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ten westen van Noorwegen(iets noordelijker dan Trondheim) nieuw PL in de maak? Klein ronddraaiend ding met ZZW koers. Interessant om in de gaten te houden!
Idd in de gaten houden. Ik hoop dat 't wat word!!!