voor Leeuwarden?
ik hoop niet veel anders ken ik weer niet op 't ijs kloten en is ook slechter voor "de tocht"want het ijs is nu op drabtroep
Ik heb alleen even de openingspost gelezen, kan deze dagen de discussie niet meer bijbenen, en laat die sneeuw maar komen! Het mag dan 't land lamleggen, maar mij niet; ik ploeg er gewoon met m'n fietske doorheen hoor Mooi man, weer zo'n pak sneeuw en dan nog mét stevige wind, prachtig. Hopen dat de temperaturen dan nou ook eindelijk 'ns flink onderuit gaan, want dit vind ik maar pruttelvorst. | Gewijzigd: 5 januari 2010, 18:39 uur, door Richardus
vindt het persoonlijk toch wel mooi dat witte landschap
oke weekend duurt nog wel enkele daagjes
maar donderdag hebben we ook kans op buien dus we wachten af! | Gewijzigd: 5 januari 2010, 18:44 uur, door petje040
Ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Gerrit Hiemstra meldde in zijn weerpraatje daarnet na het journaal, dat het de afgelopen week nergens harder had gevroren dan een graad of 6.
Ik vraag me de laatste tijd weleens af, onder welke steen deze "deskundigen" leven en wie ze daar heeft gevonden.
PS We wilden vanavond een ijsbaan opzoeken.
En je raadt het al, hier in de buurt allemaal dicht... | Gewijzigd: 5 januari 2010, 18:55 uur, door Rob63
momenteel - 17,4C° (maar thermometer heeft wel vaker panne, dus graag geen opmerkingen over dat dat niet kan) | Gewijzigd: 5 januari 2010, 18:55 uur, door tostoast
Heb er nu al zin in..... kunnen we de klok niet even vooruit zetten, en dan tegen de tijd dat het zaterdag is weer even terug... dan hebben we dubbel lol...
Nou temp, hier in Spijkenisse begin gelukkig ook weer eens te dalen onder het vriespunt.
Momenteel -1,6 graden..
Er komt een neerslag gebied vanaf engeland...vraag me af ofdat deze nederland kunnen bereiken
Laten we het hopen..... verwacht er nog iemand neerslag vanavond / vannacht ???
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
ja waar blijft die strenge vorst nou...?
(heb vandaag al 5x mijn schaatsen gepast) | Gewijzigd: 5 januari 2010, 19:19 uur, door Romani
Het was bere koud tis nu -2 maar het voelde als -10 ofzo niet te harden wat een kou.
Met spanning wachten op zaterdag , we zitten zo te zien eens een keertje in het goeie gebied voor sneeuw
Blij dat o-o weer terug is , had al last van afkickverschijnselen