nou ik had al geen hoge pet op van dat sbs6 maar dit slaat alles, tss 11-stedentocht, jaja langlaufend over de weg lukt het misschien nog het best....
Mwoahaha, nou op het Thomashof is bij dat water een mooi ijsbaantje gemaakt. Tenminste, dat zegt mijn man....
Mini - 11steden toch dan maar?
Weet iemand hier iets meer over??
gr Jewaitit
Die warme golfstroom verdwijnt niet zomaar hoor, maar áls die verdwijnt dan duiken we zeker een kleine(of grotere) ijstijd in. scheelt meen ik wel 2 of 3 graden zie ook deze link: KLIK | Gewijzigd: 5 januari 2010, 14:21 uur, door JPP
Mini - 11steden toch dan maar?
OKé waar dan? kan ik daar ook ff met de kids heen deze week.
Heb ik ze in ieder geval in huis! Nieuw in doos slijten ze toch niet. En mijn voetjes groeien toch niet meer... | Gewijzigd: 5 januari 2010, 14:27 uur, door Romani
Ik heb er geen verstand van maar ik denk dat zonder golfstroom we hier Siberie krijgen. en geen 2 of 3 graden verschil, maar de golfstroom hoeft niet aleen te verdwijnen, kan natuurlijk ook van koers veranderen.
Nogmaals dit is mijn theorie.
Ff nog een vraagje: als ik de verwachtingskaarten op de site bekijk en dan kies voor neerslag, is er dan nergens geen legenda van wat de tekens betekenen?
In de nacht naar donderdag trekt een lagedrukgebiedje langs de kust naar het noorden van Frankrijk. Het is niet geheel uitgesloten dat deze in een smalle kusstrook gaat zorgen voor een paar cm sneeuw. Er worden minima verwacht van -2 graden langs de kust tot -7 graden in het zuidoosten.