Maar nu er veel meer verkeer op de wegen is dan destijds (ik praat over ruim 30 jaar geleden volgens mij) is het natuurlijk levensgevaarlijk. Hopen dat er geen ongelukken gebeuren. Is thuiswerken een idee?
Ben in ieder geval blij dat ik er nu niet (meer) woon...
Zoetermeer was even 10 min, droog, nu regent het wederom....
hier regent nu ook weer. aan de buienradar te zien zal het niet heel erg lang meer regen. en hoop dus ook dat het de rest van de nacht droog blijft
Zal morgenochtend vroeg (6:00) eerst in ieder geval voorzichtig de deur uitgaan, en vervolgens de straat eens testen op gladheid, voordat ik besluit of ik de gok uberhaupt ga wagen...
Maar nu er veel meer verkeer op de wegen is dan destijds (ik praat over ruim 30 jaar geleden volgens mij) is het natuurlijk levensgevaarlijk. Hopen dat er geen ongelukken gebeuren. Is thuiswerken een idee?
Ben in ieder geval blij dat ik er nu niet (meer) woon...
In de winter van, als ik me niet vergis, '78/'79 heb ik in de buurt van Arnhem ook op straat geschaatst.
Bijzondere ervaring was dat.
Was alleen jammer, dat er nog veel sneeuwresten lagen. Dat bemoeilijkte het schaatsen nogal.
Bijzondere ervaring was dat.
Was alleen jammer, dat er nog veel sneeuwresten lagen. Dat bemoeilijkte het schaatsen nogal.
Klopt was in die winter, bij ons toen geen sneeuw meer , maar gewoon vet veel ijzel. Resultaat een centimeter ijs op straat en stoep, zodat we op schaatsen naar scholl mochten, en auto's reden volgens mij niet. Nu zou dit een driedubbel verkeersinfarct veroorzaken...
wat is het weer vandaag en vanavond voor Friesland groningen en Drenthe weet iemand dat al?
Ben benieuwd dooi of vorst? regen of sneeuw??
mensen bij de wesyt kust OOgjes open in het verkeer met die gladheid
Greatz Loezje
Momenteel regent (ijzel) het in de randstad, 3 maal raden waar morgen files staan en ongelukken gebeuren...
Nu maar hopen dat de getroffen gemeenten nog genoeg zout hebben en zich niedt moeten behelpen met zandstrooisel..
en ja hoor, zwaar ongeluk met vrachtwagens op de A12
Hier grijs en een dooie lucht. maar aan de grond verradelijk glad! vlgs de berichten krijgen we hier nog wat sneeuwbuitjes te verwerken.
Vanacht heeft het licht gemiggeld maar heeft geen meetbare waarde.
--2,4gr
Grtz/..