Maar krijgen wij nog sneeuw?:$
Raadpleeg de radar even.
Er zijn talloze kleine buitjes actief.
Volgens mij gaat dat de hele nacht zo door, er zullen waarschijnlijk nog wel een paar over de betreffende woonplaats trekken!
die neerslag is enkel hoofdzakelijk voor de provincies antwerpen en limburg neem ik aan ?
want voor het westen van belgie zie ik nog geen neerslag.
hier een van 11u tot 13u wat lichte sneeuw gehad vanmiddag. was denk ik goed voor een cm sneeuw. heel de dag gevroren hier. en op dit moment vriest het -2° en is het zwaarbewolkt
Onweersdagen: 0
Er zijn talloze kleine buitjes actief.
Volgens mij gaat dat de hele nacht zo door, er zullen waarschijnlijk nog wel een paar over de betreffende woonplaats trekken!
Wij hebben vanmiddag alleen maar regen gehad.
En natte sneeuw!
Dus nou hoop ik op sneeuw omdat het eindelijk onder nul is!
En natte sneeuw!
Dus nou hoop ik op sneeuw omdat het eindelijk onder nul is!
Dat is lastig te voorspellen, dat is een kwestie van afwachten waar de neerslag precies als sneeuw valt, en waar als regen/ijzel.
Hier in Breda 2 flinke buien gehad, 1/1.5 cm bij kunnen schrijven. Maar hier was het makkelijker te voorspellen, de temperatuur ligt hier onder de -2 graden.
want voor het westen van belgie zie ik nog geen neerslag.
hier een van 11u tot 13u wat lichte sneeuw gehad vanmiddag. was denk ik goed voor een cm sneeuw. heel de dag gevroren hier. en op dit moment vriest het -2° en is het zwaarbewolkt
Inderdaad Debbieke, ben juist gaan kijken en sneeuwzone is weer van koers verandert. Het zou nu inderdaad voor het Antwerpse en limburg zijn.
niet alleen haarlem .
heerhugowaard ook
doet goed zeer als je op je plaat gaat op je
schoongemaakt padje. was hier +1 graad | Gewijzigd: 4 januari 2010, 20:24 uur, door bikkel
nu maar hopen dat ie niet afzwakt
Ja inderdaad!
vanmiddag dreven er ook een paar tot diep in het zuidoosten dus het zou kunnen
tis wel een aardige jongen dus afwachten!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
ik ben even weggeweest en kom terug met een open knie omdat ik niet in de gaten had dat het spiegelglad zou zijn..
doet aardig zeer maar dat hindert niets !
gewoon doorbikkelen
en eerlijk gezegd lachen als een boer met kiespijn
weather without storms is no weather at all.
Als het nu even flink gaat regenen in Friesland dan ligt er weer een laagje water over het sneeuwijs, en als dat dan bevriesd komt het weer helemaal goed met de elfstedentocht!