www.weerstationheerhugowaard.nl
Kan je de echte temperatuurelke 5 minuten checken! | Gewijzigd: 4 januari 2010, 14:36 uur, door just0408
Behoorlijke sneeuwval in de regio, A12 Stad uit, voor Prins Clausplein langzaam rijdend en stilstaand verkeer
Lekker bijtijds die twitter melding...
Hier is het inmiddels zo goed als droog. Nog wat klein spul wat er valt, maar dat is het dan voor nu denk ik.
Ik bedoel: aan zee (w-nw van nl) bestaat kans op regen/natte sneeuw ivm hoge temp ; in hoeverre de storing verder het land op trekt is afwachten
Bij deze:
Op de parkeerhaven die vrij nieuw is heeft blijkbaar een grote plas water gestaan, deze was bevroren en er lag een dikke laag sneeuw op. Dit kon ik niet zien en rij mijn auto netjes in de parkeerhaven en krak, de voorste wielen zakte in deze ijslaag met de laag sneeuw die erop lag. Gelukkig beschikken ze bij onze instelling over een tractor die heeft me er weer uit heeft getrokken:rolleyes:
Hier nu niet heel erg koud -2 en een flauw zonnetje. | Gewijzigd: 4 januari 2010, 15:10 uur, door kelderkast
Zo'n 1-2 cm sneeuw ligt hier. (gesloten sneeuwdek)
Vanochtend was het -6.5 graden.
Ik hoop dat het morgen eventjes gaat dooien, zodat de sneeuwlaag van het ijs weg gaat Dan kan het ijs even flink aangroeien