Met aan zee een westelijk tot zuidwestelijk wind word er steeds meer zachte lucht aangevoerd in de kustregio's, actueel zien we temperaturen van bijna 4 graden op de wadden, 3 graden in de kop van Noord Holland tot iets boven nul langs de westkust.
Verder vriest het nog licht tot matig in de rest van het land, hier zal het ook blijven vriezen.
Buien
Boven zee hangt het vol met regen- en sneeuwbuien, pal aan zee zullen ze ook als regen vallen, maar zodra ze een kilometer of 10 (met uitzondering van het Noordwesten) het land opschuiven zullen deze buien gewoon overgaan tot sneeuw.
De meeste buien zullen waarschijnlijk de Noordelijke helft aandoen, maar hoeveel er zal vallen is moeilijk in te schatten bij buien.
© Weerbericht-online
Lol, de temeparatuur knalt omhoog
Temperatuursverloop in de Spaarnwouderstraat | Gewijzigd: 4 januari 2010, 11:28 uur, door stephanvanloon
| Gewijzigd: 4 januari 2010, 11:42 uur, door stratocumulus
als dat zou kunnen
t kan wel.... maar t is alweer een tijdje geleden dat dat is gebeurd
Marcel
:P
t kan wel.... maar t is alweer een tijdje geleden dat dat is gebeurd
ja 1963 was dat toen was de zee bevroren. maar dat zullen we niet meer meemaken denk ik. | Gewijzigd: 4 januari 2010, 11:42 uur, door wappy
Edit: Laat maar, 0,2 cm verder en tis weer beurt. | Gewijzigd: 4 januari 2010, 12:06 uur, door dibrachio
Nou, niet echt indrukwekkend. Tenminste, voor diegenen (als ik) die graag sneeuw zien.
Pas toen ik een tweede keer keek, zak ik even een flits van sneeuw, zo rond 06:30 dinsdagochtend.