Het is hier gestopt, maar tegen 11.00 verwacht ik een lang gerekte bui over ons hoofd, als de temperatuur nu maar goed blijft ... hoop doet leven
Volgens mij gaat die een bocht maken om Haarlem te ontwijken..
Blijfen we wel ff gezellig wha volgens jan moet hier nattesneeuw vallen maar blijft tog echt liggen hopelijk vanmiddag ook nog maar zal wel niet.
Edit// Word tijd dat ze nu ook eens de binnewegen strooien half binnestad en buitenwijken zijn totaal niet gedaan bij mij in de straat ligt gewoon pak ijs op de weg waar je letterlijk op kan schaatsen. | Gewijzigd: 4 januari 2010, 10:13 uur, door wappy
Nah zeg, je krijgt nog gelijk ook!!! Dat ding stevent op ons af en vlak voor de kust, bij Alkmaar neemt ie een bocht naar links!
Van mij mag het nu ff een weekje keihard gaan vriezen zonder sneeuw! Ik heb al op het ijs gestaan gisteren. Als eht 15 cm dik is mag het van mij weer gaan sneeuwen! Dat maakt voor het ijs dan niets meer uit.
Ik heb een foto gemaakt gisteren achter bij onze sloot. edit: (is toch wel gelukt)
| Gewijzigd: 4 januari 2010, 10:51 uur, door jewaitit
Idd, hij zat op koers Haarlem, daarna maakte hij een bocht naar links nu komt hij recht op mij af lijkt wel...
Heb leuk beroep (grondwerker) Dus een schop in de grond steken kan je wel vergeten komende weken
Hier net ff licht sneeuwbuitje gehad Stelde niet veel voor
Eens kijken wat we nog meer krijgen vandaag
Vanacht matige vorst gehad rond de -6 maar veel geschommel in de tempratuur
wat een uur later was het ineens -3
Heb leuk beroep (grondwerker) Dus een schop in de grond steken kan je wel vergeten komende weken
Hier net ff licht sneeuwbuitje gehad Stelde niet veel voor
Eens kijken wat we nog meer krijgen vandaag
Vanacht matige vorst gehad rond de -6 maar veel geschommel in de tempratuur
wat een uur later was het ineens -3
Nog een grondwerker hier. We zitten wel even thuis idd.