in haarlem....een klein buitje gaat richting haarlem en het blijkt te groeien ook nog dus dat is een goed teken.
ik neem ook aan dat de neerslag vorm sneeuw is want bij mij vriest het 4 graadjes
weather without storms is no weather at all.
ik neem ook aan dat de neerslag vorm sneeuw is want bij mij vriest het 4 graadjes
Tot nu toe slechts wat verdwaalde vlokken die door de lucht zweven verder niets bijzonders..
Dus ik neem aan dat het hier bij blijft..
Ook ik wacht die bui nog af, en helemaal omdat ik deze nacht nog sneeuw wil zien vallen in Haarlem
Dus ik neem aan dat het hier bij blijft..
nou lijkt mij niet want dat buitje die richting mij komt bevat wat lichtblauwe kleur en de rest wat boven land hangt is wit en licht grijs dus misschien dat ik wat meer kan krijgen ...je hoort het zo direct
dus de westerlingen blijven op voor een sneeuwbuitje ! tja...ken je nagaan hoe zeer wij sneeuw willen hebben!
Zo te zien gaan wij weer door de buien door. Mooi groeit het ijs alleen maar sneller en sneller
Hoe is het ijs bij jouw eigenlijk? Het nieuwe ijs van na de 1ste sneeuw periode ligt er mooi bij hier
mooie site stephan ! alleen die temperaturen bevallen mij niet zo
21:15 ------------------- 21:25
:D
Als ik er een beetje goed naar kijk moet het 'intensieve gedeelte' van de bui die op mij afkomt ongeveer 2.05 uur aankomen... Dat wacht ik uiteraard nog even af. Misschien komt het nog tot zware motsneeuwval!