Ik denk dat de berichtgeving over winter een beetje overdreven is (met alle respect trouwens). Er ligt plaatselijk wat sneeuw, vriest plaatselijk maar zeker niet overal in het land. Ook niet overal ligt veel (of heel weinig) sneeuw. Het winterweer in Nederland is op dit moment gewoon te plaatselijk.
Het ijs is er nog zeker niet voor om op te schaatsen zeker niet in het Noorden van het land. Of ben ik nou te negatief?
Plaatselijk??
Man je raaskalt
Het heeft in heel Nederland licht tot matig gevroren, en in grote stukken van Nederland (Friesland, Groningen, Drente, en een flink stuk van Noord Holland en Flevoland) zelfs streng (minder dan -10).
Heel Groningen, Drente, Friesland en Flevoland op grote schaal meer dan 10cm sneeuw. Heel de kop van Noordholland dik in de sneeuw, groot deel van oost, zuidoost Nederland onder enkele centimeters sneeuw.
Ik kan dat toch moeilijk 'plaatselijk' noemen. Het is altijd zo dat op de ene plek meer sneeuw valt dan de andere, en dat er op plekken helemaal geen sneeuw valt.. Ik zou eerder zeggen dat het plaatselijk nog wat tegenvalt met de winter.
Dat cappelle zo een plek is.. ach ja, daar kun je weinig aan veranderen, nog geen uurtje rijden en je zit in een winterwonderland.
Lots
Mooie foto's firestorm!
Hier ligt ook een aardig pak, zo maar even een fijne wandeling maken! Echt kerstkaartenweer!
Ben er terug... hier een 3 Ã 5 cm, kan het niet juist zeggen, maar toch genoeg om te gaan ruimen. Gelukkig kwam mijn buurman met zijn tractor een beetje helpen.
heerlijk
mooie plaatjes alfa, was het nog een beetje glad op de weg? geen winterbanden hier namelijk. Misschien dat ik straks ook ff de bossen in trek. | Gewijzigd: 3 januari 2010, 12:44 uur, door PeppideGekki