Ik zal nog eens kijken op de site van ns, kon net niks ontdekken. Bedankt voor het meedenken!!
Ik zal nog eens kijken op de site van ns, kon net niks ontdekken. Bedankt voor het meedenken!!
gecondoleerd
gecondoleerd
PS: Bij Frankrijk groeit ook "iets"op de Noordzee. Rader van weerplaza geeft daarbij zware buien/neerslag aan.
http://www.weerplaza.nl/buienradar/default_eu.asp
Zal dit dingetje NL kunnen halen? | Gewijzigd: 3 januari 2010, 00:57 uur, door Brisk
Een ronduit vervelende situatie.
Gecondoleerd en sterkte ermee.
Gecondoleerd.
Met de auto kun je hier wel goed komen denk ik, in Emmen is de rondweg in ieder geval al 'schoon'.
Ben blij te lezen dat de rondweg iig vrij is!
Nog ff ontopic:
Hier in Hardinxveld is de lichte sneeuwval alweer bijna over, blijft ook niet veel van liggen. Temp nog steeds min 1.
1 dag zeker...nou dan heb je dat mooi miss want wij krijgen hoe dan ook sneeuw !!
ook al moet ik die buien er persoonlijk heen blazen
weather without storms is no weather at all.
Kom op zeg! Dat mokken heeft toch geen zin. De natuur doet wat ie wil, hoe frustrerend ook.
Hier hebben we ook nog nauwelijks iets gehad, en het ziet er ook niet bepaald naar uit dat er hier ( in M-Limburg ) nog veel komt.
Je bent heus niet de enige en er zijn wel ergere dingen op de wereld.
ook al moet ik die buien er persoonlijk heen blazen
help ik mee blazen
zout is op voor tuin dus zat van die rommel gehad hier