Dacht ik al
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Daarnet was de straat nog een natte bende, is nu helemaal bedekt.
Ik zou zeggen, in het laatste half uur á 3 kwartier toch een centimeter of 2.
Begon overigens als een soort mix van sneeuw en hagel.
Het was echt opvallend, dat je de "mix" kon horen vallen. Het klonk eigenlijk wel als ijzel, maar was het niet.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Als ze nu een een sataliet foto zouden maken dan zou je heel Nederland wit zien, met uitzondering van het westen.
Als ze nu een een sataliet foto zouden maken dan zou je heel Nederland wit zien, met uitzondering van het westen.
Die ga ik morgen ook echt zoeken, te bizar dit
Een kwartiertje verderop, hier in Zeewolde dus, sneeuwt het al vanaf ca. 5 uur vanmiddag en het wordt nu eindelijk minder, al dwarrelen er nog vrolijk vlokken door de lucht.
Bij elkaar toch zo'n 6 tot 8 cm, schat ik.
En ik moet straks richting Groningen op zomerbanden. We houden de sfeer er wel in
Een kwartiertje verderop, hier in Zeewolde dus, sneeuwt het al vanaf ca. 5 uur vanmiddag en het wordt nu eindelijk minder, al dwarrelen er nog vrolijk vlokken door de lucht.
Bij elkaar toch zo'n 6 tot 8 cm, schat ik.
En ik moet straks richting Groningen op zomerbanden. We houden de sfeer er wel in
straks nog nar groningen?
Daarnet was de straat nog een natte bende, is nu helemaal bedekt.
Ik zou zeggen, in het laatste half uur á 3 kwartier toch een centimeter of 2.
Begon overigens als een soort mix van sneeuw en hagel.
Het was echt opvallend, dat je de "mix" kon horen vallen. Het klonk eigenlijk wel als ijzel, maar was het niet.
Hier in Arnhem dezelfde "mix" met geluid.
Ik ga nu naar mijn mandje en de blinden sluiten. Ben zo moe als een hond , maar blij dat velen eindelijk de sneeuw krijgen of nog gaan krijgen die ze zo graag willen hebben.
Ik heb zo het voorgevoel dat het morgen een prachtige zonnige winterdag gaat worden met veel mogelijkheden voor buiten zijn en flink foto's nemen.
Veel plezier alvast.
Was echt heel raar. Het zag er van huis uit als sneeuw, het leek niet zo hard te vallen als hagel doorgaans doet.
En toch zal het een hagel/sneeuw/ijzel mix geweest zijn.
Voor het in sneeuw overging, die nu inmiddels niet meer valt. | Gewijzigd: 3 januari 2010, 08:52 uur, door Rob63
Net bijgekomen van oud&nieuw, moest ik vanmorgen gewoon weer aan de bak, om noord nederland te voorzien van diepvries spulletjes
Een rondje Nieuwegein - Appingedam - Nieuwegein leek me makkelijk, tot ik gisteren de vooruitzichten zag
Vanmorgen om 04:30 vertrokken richting Anjum, niks aan het handje..
Daarna naar Groningen 2 adressen nog niks aan de hand..
En toen richting Appingedam, begon het halverwege wat te vlokken bij -2 en het begon al wit te zien..
In Appingedam m'n verpichte 3 kwartier pauze genomen, en ondertussen hard sneeuwen
Om 10:15 ben ik weer gaan rijden richting N'gein, volgens Tom 3uur met de vrachtwaggel
Met een hoop spinnen van m'n parkeerplekkie afgekomen, en ik draai de N33 op richting Assen,
één grote sneeuw en ijsbaan. Duurde 2uur voor ik bij Assen was, maar daarna ging het wel weer,
en ter hoogte van Spier was het gewoon voluit 91km/u
Toch ff 2 fotootjes van onderweg, gemaakt met de mobiel
Gr Ro
Hoe is het daar in Emmen dan met treinen/bussen? Mijn vader moet morgenochtend met de trein naar Emmen (vanuit Gorinchem) Maar rijden de treinen daar nog wel? Zag niks op de site van de NS erover, misschien dat jij het me kan vertellen?
Hier in Hardinxveld nu lichte sneeuwval en temp. min 1
Hier in Hardinxveld nu lichte sneeuwval en temp. min 1
Hoi, de bussen rijden hier in ieder geval niet (in heel Drente). De treinen weet ik niet zo goed, heb geen treinen horen langskomen (woon vlakbij het spoor). Ik heb zo'n voorgevoel (de NS kennende) dat er geen treinen rijden.