dit hele mooie gebied gaat precies boven de provincie utrecht langs
Er komt nog wat aan volgens de sneeuwkaarten, bekijk pagina 29
Dit zijn bijvoorbeeld temperaturen voor de 17e januari om 12.00 uur.
[attachment=29998:BeNeLux_...in2m_360.png]
Min 22 OVERDAG midden Duitsland, net over de grens bij Maastricht??? Ja dooeeii, dat gaat echt niet uitkomen hoor!! wat is het dan midden in de nacht wel niet? een Siberische Min 35 of zo?
Als het wel gaat uitkomen komen er serieuze problemen, want dat zijn we helemaal niet gewend en zijn we niet op berekend.. De NS zal dan wel helemaal stilvallen hiero, en nog wel meer..Je huis warm houden wordt dan langzamerhand ook een probleem, want daar zijn onze CV's en isolatie niet op berekend, onze muren zijn te dun, vaak grote ramen waar ondanks de dubbele beglazing veel warmte doorheen verdwijnt.
Auto's die niet meer willen starten, diesel waar vlokken in komen en daardoor moeilijk gaan lopen. . Bij zulk weer wil je ook niet meer naar buiten, Schaatsen is helemaal niet leuk want je bevriest gewoon, ademhalen doet zeer met die kouwe lucht, ijspegels aan je neus..tenen en ogen bevroren.. Nee dat Siberische weer lijkt leuk, maar dat moet echt bij 1 of 2 nachtjes blijven, want dat houden we niet veel langer vol, en gaat het leuke er snel vanaf.
Lots
PS Het sneeuwt nog steeds lichtjes, de wind neemt toe uit het oosten en het is nu fijne stuifsneeuw wat er naar beneden komt
Ik hoop vurig dat die pluk ten westen van België hier nog iets van sneeuw kan brengen, maar zo te zien op de radar zal dit nooit 10 cm worden...
Ik hoop vurig dat die pluk ten westen van België hier nog iets van sneeuw kan brengen, maar zo te zien op de radar zal dit nooit 10 cm worden...
bui is nog aan het activeren hè.
hou moed
wel ondertussen is het overgegaan in regen !? en mijn thermometer wijst op 1,5m 0° aan
Onweersdagen: 0
Er is geen vlokje gevallen hier
Troost je, hier ook niets.
Snatch is leuker.. Doet me denken aan die ramp van vorig jaar Februari (My name is Turkish.. funny name for a guy.. my mum and dad called me after the name of the plane...)
Echt sneeuwen doet het nu niet meer.
Lots
Mooie foto's zijn er gemaakt. PolderPs zelfs inclusief snow-ghost! Dubbel brrr!
Citaat van Wintergek, zaterdag 2 januari 2010, 20:21 uur hoe zet je foto's erop?
Foto's plaatsen:
- eerst foto's op je pc zetten / hebben
- reactie plaatsen (add reply!) aanklikken
- foto zoeken (bladeren) en op het groene knopje 'upload' klikken
- aan de linkerkant het bestand (de foto) selecteren bij 'bijlagen'
- klikken op 'reactie toevoegen'
Mooie foto's zijn er gemaakt. PolderPs zelfs inclusief snow-ghost! Dubbel brrr!
Foto's plaatsen:
- eerst foto's op je pc zetten / hebben
- reactie plaatsen (add reply!) aanklikken
- foto zoeken (bladeren) en op het groene knopje 'upload' klikken
- aan de linkerkant het bestand (de foto) selecteren bij 'bijlagen'
- klikken op 'reactie toevoegen'
dank u!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
die oranje vlekken zitten blijkbar goe dop koers om over belgie te trekken. ziet er goed uit!
nu maar hopen dat er daar ook geen regen komt uitvallen
Onweersdagen: 0
Er is geen vlokje gevallen hier
heb haarlem verplaats voor je
mischien nu wat meer kans
| Gewijzigd: 2 januari 2010, 20:33 uur, door bikkel