.. kijk net even naar buiten, maar het lijkt wel weer harder te gaan sneeuwen!
ff een rotopmerking.. kun je je camera niet recht houwe?!
Lots
Helaas, ik moet het doen met een foto met mijn mobieltje..
Heb nog even goed gemeten, kom toch uit op 10,9 cm (stoep) | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:37 uur, door just0408
Volgens mij loopt iemand daar met een joystick zuid-Holland te vermijden.
Snel afpakken die stick dan!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
steeds hevig aan het sneeuwen! Er is hier ondertussen al ongeveer zo'n 15
centimeter sneeuw gevallen! het hoeft van ons nog lang niet te stoppen!!
hebben net een heerlijke wandeling gemaakt en de nodige sneeuwballen gegooit. Op
de middenweg hier in Heerhugowaard hebben we al de nodige auto's zien glijen, want
er hier niet tegen op de strooien en te schuiven. we hebben ook al auto's moeten helpen
duwen die niet meer vooruit kwamen omdat ze bij de rotonde moesten remmen!! HAHA | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:39 uur, door bikkel
Volgens mij loopt iemand daar met een joystick zuid-Holland te vermijden.
Ja het is treurig alles gaat weer precies langs ons heen, en om dan maar niet over de temparatuur te beginnen
PolderPS, vooral die tweede foto vind ik heel mooi, mysterieus zelfs een beetje.
Klopt iddd, door de lage iso met gemeentelijke spaarlamp verlichting krijg je een wat vreemd sfeertje....
Je ziet zelfs een soort geest verschijning, rechter helft (zie bijlage), zie je een paar voeten/benen als of er iemand liep.... zou kunnen dat diegene door de iso verghost is... plaatje word er in ieder geval nog mysterieuzer van hahhaa | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:54 uur, door PolderPS
Je ziet zelfs een soort geest verschijning, rechter helft (zie bijlage), zie je een paar voeten/benen als of er iemand liep.... zou kunnen dat diegene door de iso verghost is... plaatje word er in ieder geval nog mysterieuzer van hahhaa
O gossiemikkie het word op o-o ook nog een zweefkees of zweefteef lijn
alu hoedjes op svp. | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:56 uur, door henk55