Ik denk dat dit nog helemaal actueel is, wat vanuit Denemarken en Duitsland komt zou nog wat neerslag kunnen veroorzaken, dat zou je gewoon moeten afwachten. | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:25 uur, door talkyr86
Probleem is dat ik dalijk nog 5 km moet fietsen naar m'n vriendin..
nouja, kan ik in ieder geval genieten van de sneeuw, als ik maar niet op m'n smoel ga, haha.
euhm, je kunt beter met je vriendin op de smoel gaan....
Maar misschien vind ze je wel lekker zielig als je half bevroren daarkomt en wil ze je nog extra opwarmen.... (of ze zingt strx "je hoeft niet naar huis vannacht ..... "
Succes!
Zo te zien komt er nog meer vanuit denemarken onze kant op
Ze te zien van wel maar hou een slag om de arm. heb dat al wel vaker gezien en verdween als sneeuw voor de zon.
Maar voorspelling was dat we nog wel wat sneeuw konden verwachten vanacht. afwachten maar.
Daarachteraan komt nog een gebiedje, we zullen zien.
Heb wel al een zere pink en borstbeen, zijn ooit gebroken geweest en gaan nog steeds pijn doen bij aankomende neerslag. Wel handig hoor!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik heb net gemeten, in totaal op de stoep samen met de sneeuw van vanmorgen, kom ik op 12,4 cm en het sneeuwt maar door!
Temperatuur 0.2 °C!!
Dikste pak sneeuw van Heerhugowaard tot nu toe gemeten in 2010!!! | Gewijzigd: 2 januari 2010, 19:31 uur, door just0408
Fotootjes erbij... (2e zonder flits maar met hoge iso)
Jammer, dat het lange tijd veelste warm was voor sneeuw ten oosten van ons (ik hoor verhalen van tegen de 15 cm in Hoorn) ligt veel meer... Maar we mogen niet klagen. Ik denk dat het midden van het land (ongeving veluwe) nog flink wat sneeuw kan verwachten..
:D
Lots
Haha!!! hopen dat je dat record nog gaat breken in 2010!
polderPS, vooral die tweede foto vind ik heel mooi, mysterieus zelfs een beetje.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Volgens mij loopt iemand daar met een joystick zuid-Holland te vermijden.