Volgens buienradar gaat de sneeuw later uit het noorden komen en blijft het vanacht doorsneeuwen
Het lijkt er inderdaad op dat er op de noordzee buien beginnen te ontwikkelen. Ook de satelietbeelden laten wat ontwikkelingen zien. De vraag is alleen hoe snel doven ze uit op het moment dat ze het land in trekken? | Gewijzigd: 2 januari 2010, 17:46 uur, door marco-groningen
Temp mag nog wel wat dalen....0.4 °C
Vlokken van 3 cm Dan moet je een helm op als je naar buiten gaat.
Hier allemaal van die hele fijne sneeuwrotzooi. Maar de sneeuwlaag groeit gestaag door! Hoop dat er vanacht wat bij komt.
Temp mag nog wel wat dalen....0.4 °C
same here...erg mooi en er komt nog meer aan
Het lijkt op een rog/schol van de noordzee maar dan in het groot. en het staartje word groter, als de trekrichting zo blijft duurt het nog wel ff voordat het hier stopt
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Hier regen nat en (koud) herfst weer.
Je moet maar zo denken, wij hebben straks goed schaatsbaar ijs
Het lijkt op een rog/schol van de noordzee maar dan in het groot. en het staartje word groter, als de trekrichting zo blijft duurt het nog wel ff voordat het hier stopt
dat wat vanacht over ons heen lijkt te trekken ziet er ook erg leuk uit
voorlopig blijft het nog zeker een uur hier sneeuwen.
Hij'ft manneke pis aan gezet , het regent hier.
Ik kan dat maar moeilijk geloven, hier is alweer 2cm verse sneeuw gevallen sinds een uur of vijf... Heilloo is hemelsbreed maar 6-7 km hier vandaan! en in Almaar was het ook zwaar aan het sneeuwen zij iemand hier een tijdje geleden.. en de temperatuur daalt alleen maar.. Kijk nog eens goed?!
Lots
Weet er alles van Jan hier met de kerstdagen ook het zelfde met de kids en vrouw misselijk/buikpin/koud/overgeven. duurde 2 dagen heb zelf nog geen lasten. maar drink elke avond een kruiden bitter of dat helpt weet ik niet maar wel MMMMMMMM
Maar alle gekheid op een stokje. rustig aan en wel blijven drinken (thee)
Beterschap Jan!!
Grtz/.. | Gewijzigd: 2 januari 2010, 18:02 uur, door wiggelrode