zo nog ff sneeuwupdate uit Assen
jaa phi we weten nu dat je sneeuw hebt okee?
sorry maar word sagerijnig en ben stik jaloers....
weather without storms is no weather at all.
Ik ga voor 12 cm!
Niet slecht geschat Just0408.. het begint hier NU te natte sneeuwen, zit helaas ook regen tussen maar dat zal wel snel overgaan in droge sneeuw als de temperatuur een beetje daalt.
Lots
Edit; De 24-uursverwachting faalt KEIHARD op buienradar.nl
Alsof ze zomaar op goed geluk wat doen, dat ding laat voor vanavond in het hele land zo'n beetje sneeuw zien, meerdere uren lang. Faalhazen.
Voorspel eens een keer goed, misschien dat we dan ook niet zo teleurgesteld hoeven te worden.
Maar toch veel plezier gewenst aan diegenen die wel weer geluk hebben. | Gewijzigd: 2 januari 2010, 15:58 uur, door Buffell
Lots
Ja het is wel erg nat idd.. wel grote vlokken! Inderdaad, omlaag met die temperatuur!
Lots
ik woon 5 km oostelijker van je, in obdam, vallen hier sneeuwvlokken maar heel soms ook wat regen, hopen op meer.
Nee dat trekt richting zuid Engeland....
Vanavond krijgt vooral het midden en het (zuid)oosten te maken met sneeuw. Lokaal kan er zo'n 10 cm verse sneeuw gaan vallen. In de kustgebieden kunnen er ook van tijd tot tijd sneeuwbuien voorkomen
en nu sneeuwt het en het gaat steeds harder.
en dat allemaal in heerhugowaard(geweldig)
en al die weersveranderingen in ons (zie foto)land
is toch prachtig | Gewijzigd: 2 januari 2010, 16:05 uur, door bikkel
Vanavond krijgt vooral het midden en het (zuid)oosten te maken met sneeuw. Lokaal kan er zo'n 10 cm verse sneeuw gaan vallen. In de kustgebieden kunnen er ook van tijd tot tijd sneeuwbuien voorkomen
Die buien voor midden en zuid, moeten die nog onstaan Jan?
Vooralsnog zie ik alleen dat plukje op Utrecht afkomen dat nu op de rand van N-zee en NL ligt.
Overzicht van alle door het KNMI uitgegeven waarschuwingen voor wegverkeer, scheepvaart, watersport en recreatie.
GLADHEID
In het noorden en noordoosten van het land moet het verkeer de komende uren nog rekening houden met gladheid door sneeuwval. Een volgend sneeuwgebied bereikte halverwege de middag het westen van het land trekt verder oost- zuidoostwaarts.
Dat trekt onder brabant weg of niet
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/