Niet helemaal waar. Volgens de buienradar zou het hier nu droog moeten zijn, maar het tegendeel is waar. Het sneeuwt nog steeds redelijk door. Dus ook plekken waar de buienradar niks aangeeft kan het echt wel goed sneeuwen.
Ik ga voor 12 cm!
12cm erbij bedoel je dan ik zit hier in Langedijk en daar is niet meer bijgevallen sinds vanmorgen(7cm)
al word het al wel donker als ik richting warmenhuizen kijk kom maar op met die sneeuw.
Ja oke, maar uit ervaring hier weet ik dat de neerslag op de één of andere manier Haarlem altijd ontwijkt, het lost vlak voordat het over Haarlem trekt op, om vervolgens weer in activiteit toe te nemen als het bij Amsterdam is. Dit is met sneeuw en onweer bijna altijd het geval.
Ook de afgelopen maand was dat het geval, komen er zware buien of neerslagbanden aan, en dan lost bijna alles op als het vlakbij Haarlem komt.
:P) dude... Je ziet
toch wat eraan komt... of dit nu sneeuw of regen is.... zucht...
Hier nog steeds kurkdroog, redelijk groen en 0,6 graden... | Gewijzigd: 2 januari 2010, 15:35 uur, door Kalle1979
Verklaar je woorden nader!!! Er ligt op dat plaatje in onze richting geen neerslag (hooguit wat motsneeuw/regen) En natuurlijk, ik weet nu niet of er nog meer gaat ontstaan, maar ik heb het gewoon over de actuele radar van de afgelopen uren. Daar is duidelijk de trekrichting en de ontwikkeling van de neerslag te zien
als ik zo kijk wat de bewegingen zijn van buien aan west-kust, dan schat ik de kansen voor zuiden zuidwest en zuidoost qua sneeuval minimaal zijn. (hooguit een buitje)
Zo aan te voelen gaat het gebied draaien richting midden!
kan dit kloppen!
Nou daarvoor hoeft het niet te draaien Als ik me niet vergis draait het echter in het midden richting het zuiden/zuidoosten
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
altijd wij die naast de boot zeike
en jullie noorder en ooserlingen kunnen makkelijk praten jullie hebben sneeuw zat....en onweer ook altijd...
waneer krijgen wij eens een keer dat klote sneeuw?
trouwens haarlem meld regen...................
weather without storms is no weather at all.
:) Als die route op jou kaart uitkomt dan krijgt Zwolle ook wel weer een dik pak!
Als je de trekrichting bekijkt, lijkt het toch duidelijk jullie kant op te komen. Of de ergste buien er nu net erlangs gaat of niet, kan ik niet zeggen... of het sneeuw/regen is eigenlijk ook niet, maar ziet er nu in ieder geval beter uit dan hier in Zuid-Limburg...
Wij zullen mssn nog wel tot na middernacht moeten wachten op een vlokje...