niet dat ik dat erg vind kom ik tenminste aan me dagelijkse beweging toe al weet ik betere en leukere manieren van bewegen met deze koude.. hhaa
Allereerst nog de beste wensen voor 2010 met veel sneeuw en voor later veel onweer.
Net terug van een welverdiende 5 daagse mini-vakantie in 't Duitse Cochem. Daar lag helaas nauwelijks sneeuw, hooguit slechts 1 á 2 cm, net als hier.
De verwachtingen voor hier doen me positief stemmen, wel is het weer enigszins pijnlijk dat het meeste toch weer voor het noorden lijkt weggelegd, vooral omdat de meesten daar liever veel ijs hebben dan sneeuw.
Limburg heeft tot nu toe best wel pech gehad wat de sneeuw betreft dit seizoen.
Hopelijk komt er nog wat in de loop van vandaag....
Allereerst nog de beste wensen voor 2010 met veel sneeuw en voor later veel onweer.
Net terug van een welverdiende 5 daagse mini-vakantie in 't Duitse Cochem. Daar lag helaas nauwelijks sneeuw, hooguit slechts 1 á 2 cm, net als hier.
De verwachtingen voor hier doen me positief stemmen, wel is het weer enigszins pijnlijk dat het meeste toch weer voor het noorden lijkt weggelegd, vooral omdat de meesten daar liever veel ijs hebben dan sneeuw.
Limburg heeft tot nu toe best wel pech gehad wat de sneeuw betreft dit seizoen.
Hopelijk komt er nog wat in de loop van vandaag....
Niet getreurd Marcel! Ondanks dat, weten we, dat het hier elke zomer een stuk beter vertoeven is dan in het noorden en westen.... (qua onweer weet ik eigenlijk niet zo )
Dus ja, kunnen niet alles hebben.
Denk dat we hier misschien in de loop van de avond wat krijgen... Zal nog wel een keer de sneeuwdans doen!
Dus ja, kunnen niet alles hebben.
Denk dat we hier misschien in de loop van de avond wat krijgen... Zal nog wel een keer de sneeuwdans doen!
Helemaal mee eens, en by the way, ik ga ook maar eens een sneeuwdansje doen, en hopen dat die pluk boven Engeland onze kant op komt.
en o o wat komt er een leuk sneeuwgebiedje aan voor de kust van Noord holland,
let it snow let it snow
Als het nog ff meezit kantelt hij ook nog een beetje zodat hij in zijn lengte over ons heen komt..
zou je denken marcel? er komt namelijk ook een andere pluk mee genaamd warmte
dus ik gok dat kust alleen maar bakken regen krijgt en midden natte sneeuw/droge sneeuw
of de temps moet nu direct gaan dalen...
temps
Mijn (on)weer foto's : Foto's
dus ik gok dat kust alleen maar bakken regen krijgt en midden natte sneeuw/droge sneeuw
of de temps moet nu direct gaan dalen...
temps
De visie van Weerplaza:
"Inmiddels is duidelijk dat het lagedrukgebied bij de Engelse oostkust gaat samensmelten met het andere laagje waarbij het 'Engelse' laagje de baas zal zijn. Daardoor is ook duidelijk wat de koers van het lagedrukgebied zal zijn. Op het plaatje hiernaast staat de trekrichting aangegeven. Deze koers is zuidelijker dan in het scenario waarbij het tweede lagedrukgebied de baas zou zijn geworden. De zuidelijkere koers is gunstig voor liefhebbers van sneeuw want de zachte lucht kan nu alleen het zuidwesten van het land 'veroveren'."
Bron: weerplaza
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
"Inmiddels is duidelijk dat het lagedrukgebied bij de Engelse oostkust gaat samensmelten met het andere laagje waarbij het 'Engelse' laagje de baas zal zijn. Daardoor is ook duidelijk wat de koers van het lagedrukgebied zal zijn. Op het plaatje hiernaast staat de trekrichting aangegeven. Deze koers is zuidelijker dan in het scenario waarbij het tweede lagedrukgebied de baas zou zijn geworden. De zuidelijkere koers is gunstig voor liefhebbers van sneeuw want de zachte lucht kan nu alleen het zuidwesten van het land 'veroveren'."
Bron: weerplaza[/quote]
Temperatuur stijgt hier nu ineens zeer snel van +0.7gr. naar + 1.1 gr. en binnen 15 minuten dus ......??? | Gewijzigd: 2 januari 2010, 14:33 uur, door Tesse
Ik heb een vraag. Meschien wel een beetje een rot vraag.
Maar mijn zoon zeurt me de kop gek en zegt dat ik het moet vragen.
Krijgt het oosten Enschede nog sneeuw vandaag? als iemand mij dat kan vertellen
dan kan ik hem dat laten lezen en ben ik van het gezeur af. Haha ik hoop het trouwens wel
want vind het zelf ook wel leuk hoor. In iedergeval bedankt.
m.v.g Danny en zoon