Hier is vanacht/vanmorgen zo'n 6-7 cm sneeuw bijgevallen.
Nu lekker zonnetjes met af en toe een wolkje, het ziet er prachtig uit buiten. Wel jammer voor het ijs. Met de zon er bij dooit het wel een heel klein beetje
Op de Noordzee zie ik een steeds dikker wordende pluk razendsnel recht op Noordholland/Zuidholland afkomen.. dat wordt nog wel wat denk ik.
Lots
Vandaag gaan we dus (WEER) gigantisch naast de pot pissen. Het is de achterhoek niet gegund dit jaar.
za 02 jan 2010, 12:48 | 15 reacties | lees voor
Strenge vorstperiode breekt aan
Van onze meteoredactie
SOEST - Grote tochten op natuurijs en zelfs de Elfstdentocht op lange termijn komen in beeld nu de komende tiendaagse winterverwachting onafgebroken vorst en in mindere mate sneeuw voorspelt.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5696587...an__.html?p=1,1
Vandaag gaan we dus (WEER) gigantisch naast de pot pissen. Het is de achterhoek niet gegund dit jaar.
Wacht maar komt goed hoor!
Momenteel kan ik hier niet buiten wezen (voor eigen gevaar ) maar ga zo ff met de tracktor op boodschap en maak ff een paar shots.
Echt zo vreselijk oneerlijk verdeeld... hier in het zuidwesten ook maar een DIKKE 2cm..
Niet leuk om te lezen dat ze boven in nederland, en in midden zoveel sneeuwval hebben.... daar waar ze eigenlijk alleen maar ijs willen hebben krijgen ze sneeuw... dat komt zeker niet ten goede voor de elfstedentocht.
Waarom draaien we de bol niet een klein beetje zodat wij hier beneden in nederland, sneeuw hebben en boven (groningen, friesland, etc.) gewoon stevige kou....
Wij pissen gewoon naast de pot zoals gewoonlijk....
en jah...DAAR BAAL IK STEVIG VAN!!!
Gun ons toch ook een beetje plezier.....
ik zit er ook midden in net in die dunne strook over midden NL (veenendaal)
| Gewijzigd: 2 januari 2010, 13:20 uur, door rdevos
Ja, en die pluk wordt met elke 5 minuten groter en groter...
Temperatuur helaas wel 1.3 °C..