Jammer de hoofdprijs zat dicht bij
EINDHOVEN - Eindhoven is een aantal miljonairs rijker is dankzij de PostcodeKanjer van 30 miljoen euro. Tijdens de live trekking in het programma 'Hoe wordt 2010?' werd op Nieuwjaarsdag duidelijk dat de deelnemers van de Nationale Postcode Loterij met postcode 5625 VP er met de hoofdprijs vandoor gaan.
Veel sneeuw en / of enorme koude zorgen vaak ook voor een groter saamhorigheidsgevoel. Iets dat we in deze tijden best wat vaker kunnen gebruiken...
EINDHOVEN - Eindhoven is een aantal miljonairs rijker is dankzij de PostcodeKanjer van 30 miljoen euro. Tijdens de live trekking in het programma 'Hoe wordt 2010?' werd op Nieuwjaarsdag duidelijk dat de deelnemers van de Nationale Postcode Loterij met postcode 5625 VP er met de hoofdprijs vandoor gaan.
Ik wil zeker niet bijdehand doen.... ,maar dit heeft totaal niets met het weer te maken....
maak een nieuw topic aan voor dit soort berichten a.u.b.
(niet persoonlijk bedoeld) maar algemeen....
Heb je ooit wel is op buienradar gekeken
Mijn (on)weer foto's : Foto's
oei wij krijgen een pak sneeuw
die pijl komt precies naast amersfoort !
dankje jan
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Daar mag niet teveel bijkomen, mensen! Want... de dagen daarna lijkt de temperatuur over het algemeen ook onder nul te blijven dus blijft het lange tijd zo wit als een koe!
die pijl komt precies naast amersfoort !
dankje jan
Niet alleen A-foort... Breukelen ook zo te zien.
Ja is ouderwets gezellig!!
Hier ligt ongeveer 2 cm, al vanaf dat ik wakker ben vanmorgen. Nu dooit het licht maar af en toe valt er nog een soort hagel ofzo, zachte hagel....haha (weet niet hoe ik het moet noemen).
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hoelang doet die wolk er over om aan land te komen?
Nog een leken vraag: Waarom zie je die niet op buienradar en wel op de 'gewone'radar? Is het dan zo dat uit die bewolking op dat moment niks valt? (En hij de boel dus lekker vasthoudt tot ie de kust ziet)
Jan, ben nog altijd aan't zoeken achter die 5 cm
hier in brabant ligt 0,0 maar wees gerust vannacht komt er sneeuw
Maar wieweet komt er nog het 1 en ander aan De Pluimen zien er in ieder geval best uit!
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.