kan me herrineren dar er verleden jaar of het begin van dit jaar
bij ons in eindhoven in een bepaalde wijk enkele cm sneeuw lag terwijl er in de rest van eindhoven bijna niks lag
dit kwam zogezegd door de uitstoot van fabrieken wat neerslag gaf in die wijk
tenminste vertelde ze toen
als dat zo is dan kan vannacht er nog wel wat neerslag vallen
als je al die dampen in de atmosfeer schiet met al dat vuurwerk!!
of zeg ik nu iets stoms
Geen idee petje, ik ken dat verhaal niet. Hahaah zou wel mooi zijn maar ik ben bang dat het niet klopt.
was toen in meerhoven dat er meer sneeuw lag was volgens mij ook rond deze tijd van het jaar
kan me nog wel herrineren dat er verledenjaar met oud en nieuw ook een poederlaagje sneeuw lag bij ons
Tot volgend jaar
inderdaad, dat mag ook wel weer gezegd worden ..... iedereen alvast de beste wensen !!! tot 2010 | Gewijzigd: 31 december 2009, 16:53 uur, door thijmco
kan me nog wel herrineren dat er verledenjaar met oud en nieuw ook een poederlaagje sneeuw lag bij ons
Dat zal daar in Meerhoven te maken hebben met al die bommen die er nog liggen uit de tweede wereldoorlog
De stroming van de hogere luchtlagen die het weer beinvloeden hoe worden die beinvloed.
Komt dit door het zeewater of is iets anders hier de oorzaak van.
Ik ben hier best benieuwd naar want begin mij steeds meer te intresseren in het fenomeen weer
kan me herrineren dar er verleden jaar of het begin van dit jaar
bij ons in eindhoven in een bepaalde wijk enkele cm sneeuw lag terwijl er in de rest van eindhoven bijna niks lag
dit kwam zogezegd door de uitstoot van fabrieken wat neerslag gaf in die wijk
tenminste vertelde ze toen
als dat zo is dan kan vannacht er nog wel wat neerslag vallen
als je al die dampen in de atmosfeer schiet met al dat vuurwerk!!
of zeg ik nu iets stoms
Was dat toen geen uitsneeuwende mist?
Alle details weet ik er niet van, maar het heeft volgens mij te maken met stofdeeltjes (verontreiniging) in de lucht.
Als er mist hangt bij de juiste overige omstandigheden (zal temp. en vochtigheid zijn, neem ik aan) kunnen die stofdeeltjes aanvriezen aan de waterdruppeltjes en als een soort van sneeuw vallen.
Zo kun je ook zien, dat er op enkele honderden meters een groot verschil kan zijn in hoeveelheid gevallen "sneeuw".
Over wat uitsneeuwende mist is, zie
http://www.knmi.nl/cms/content/26725/uitsneeuwende_mist | Gewijzigd: 31 december 2009, 17:20 uur, door Rob63
Alle details weet ik er niet van, maar het heeft volgens mij te maken met stofdeeltjes (verontreiniging) in de lucht.
Als er mist hangt bij de juiste overige omstandigheden (zal temp. en vochtigheid zijn, neem ik aan) kunnen die stofdeeltjes aanvriezen aan de waterdruppeltjes en als een soort van sneeuw vallen.
Zo kun je ook zien, dat er op enkele honderden meters een groot verschil kan zijn in hoeveelheid gevallen "sneeuw".
zou kunnen!!
dus wie weet wat er vanavond dan nog gebeuren kan he!!
buiten het gegeven dat ik wel feest ga vieren dat staat al vast
voor ieder een knallend uiteinde en goed begin dus!!
en geniet er allemaal van dat is het belangrijkste genieten van de kleiene mooie en leuke dingen
in het leven
enne niet te zat allemaal!! of juist wel haha
Ik moest ff googlen waar Tremelo ligt, dacht eerst aan een spelfout en dat het Ermelo moest zijn.
Maar tis dus Belgique
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography