Ow? Ik herinner me anders (in een niet al te ver verleden) toch een aardig pak sneeuw.
Ja, die week voor Kerst, ja.
Die dagen dat het winterdiscussie-topic gewoon niet meer te volgen was, zoveel en snel werd er gepost over de sneeuw.
Ja, die week voor Kerst, ja.
Die dagen dat het winterdiscussie-topic gewoon niet meer te volgen was, zoveel en snel werd er gepost over de sneeuw.
Met de minste sneeuw in, inderdaad; het oosten/zuidoosten!
mist zal er wel niet zijn maar de rook van vuurwerk en geen wind kan ook problemen geven
het lijkt mij dat door koude lucht de rook laag blijft hangen of heb ik het mis?
Het zal ook eens niet..
Ik ga wel naar Oostenrijk verhuizen ofzo, wat een slechte winter qua sneeuw.
temp -0.6 volgens mijn weerstation(netje)
Mag ik u eraan helpen herinneren dat de winter pas 10 dagen oud is
mist zal er wel niet zijn maar de rook van vuurwerk en geen wind kan ook problemen geven
het lijkt mij dat door koude lucht de rook laag blijft hangen of heb ik het mis?
Worden geen problemen verwacht. | Gewijzigd: 31 december 2009, 11:20 uur, door Brisk
Winter is net begonnen en we hebben nu al meer sneeuw en kou gehad dan een "normale" Hollandse winter van pakweg de afgelopen 10 jaar.
Dus, heb geduld, iedereen zijn portie komt wel.
hierzo rond 't nulpunt en nog altijd groen buiten. Wel een donkere lucht en af en toe een (donder)klap, maar of dat laatste met 't weer te maken heeft weet ik niet zeker
Dadelijk maar eens een inspectierondje langs de schaatsvijver doen, hopelijk is daar ook alle sneeuw van verdwenen en kan 't vannacht beginnen weer dicht te vriezen (voor zover 't ondertussen opengedooid is). Laat die sneeuw dus aub hier wegblijven, alles wat valt mogen sneeuwliefhebbers hier weg komen halen. (aub zelf de sneeuwschep meenemen!)
Even geduld...
HEB IK NIE!
NIet zo vreemd dat al die films van Pixar zo'n succes worden: iedereen hier is knettergek op plaatjes!
NB: ik roffel mee.......
*Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *
Video van ongeveer 10 minuten geleden, hier achter het huis: http://img695.yfrog.com/i/yib.mp4/