En ben het helemaal met je eens om een slipcursus bij de rij opleiding te doen, zo kom je later niet voor verrassingen te staan als het glad is. Maarja, zal wel weer te duur wezen
Ik ga zo maar eens slapen, me opmaken voor de laatste nachtdienst.. Hopelijk kan ik uberhaupt slapen door het vuurwerkgeweld heen
Maargoed, ontopic weer
Hij heeft vorige week met de sneeuwval 2x gehad op een parkeer terein
hier sneeuwt het rouwens lekker door
vannacht oppassen met vuurwerk denk ik door ijs op de stoep is de ondergrond niet echt ok voor de vuurpijlen af te steken
Die heb ik daarnet ook geplaatst Maar 1 ding snap ik niet.... Het i voor het midden van het land en ik zit ongeveer in midden/zuid maar daar ligt echt geen ijsvloer van 7cm dik. Hoogstens 2cm dus eigenlijk moet he er 5cm afhalen aan het einde
Hier heeft het verder niet gesneeuwd maar er ligt nog een pakje van eergisteren. Verder grauw en grijs. Maar in ieder geval geen regen, yeah!
Een dikke pluim voor de pluimen; de winter komt er nu echt aan! Wel jammer dat de sneeuwverwachting minder is maar aan de andere kant is dat wel beter voor de ijsaangroei. We willen tenslotte een elfstedentocht niewaar!