Zo te zien geen sneeuw ??? of heb ik het mis ??
Ik wil ook sneeuw
Is er een voorspelling beschikbaar jan ???
vrees dat je het de komende 2 dagen met 0,5-2 cm sneeuw zult moeten doenVolgende week vanaf woensdag tm weekend lijkt de winter wat onstabieler en zullen er lokaal zeker goede sneeuwkansen zijn....
Eigenlijk wil ik ook veel sneeuw, maar ja dat staat weer haaks op de schaats mogelijheden... lastig lastig allemaal
Eigenlijk wil ik ook veel sneeuw, maar ja dat staat weer haaks op de schaats mogelijheden... lastig lastig allemaal
Het is helemaal niet moeilijk.. ..de sneeuwliefhebbers zijn RUIM aan hun trekken gekomen nu...1-0 dus, we gaan nu voor de 1-1 en dus kiezen we voor ijs !! weg met de sneeuw
Morgenochtend gewoon weer een mooie berestrenge pluim!
lijkt er op dat we toch nog wat sneeuw gaan krijgen nabij tilburg is hier nu 0.1 graden.
`trekt vriezer open en gooit alle ijsklontjes in de tuin`
Volgens mij klopt dat plaatje niet, ik zit in dat paarsblauwe gebied. En heb vandaag alleen maar regen gezien, net zoals nu. Geen natte sneeuw. De temp is hier nu nog altijd positief.
Nog vergeten toe te voegen. De Gazet van Antwerpen heeft morgen als krantenkop "Oud op nieuw wordt spekglad" of zo iets... | Gewijzigd: 30 december 2009, 23:58 uur, door Katrien Michiels
Kun je mij het concept van die kaartjes dan eens uitleggen??
Het is dus niet de bedoeling dat je ze kan "optellen"??
Nog een laatste vraagske, wat zijn die witte diagonale lijnen...
Alvast bedankt en hopelijk heb je een goede nachtrust!
Het is dus niet de bedoeling dat je ze kan "optellen"??
Nog een laatste vraagske, wat zijn die witte diagonale lijnen...
Alvast bedankt en hopelijk heb je een goede nachtrust!
Plaatjes hebben als naam, CUM (cumulatief,. dus opgeteld tot die periode , kortom tot 3 uur valt er 3 cm=3cm tot 6 uur valt er 4 cm intussen is er 2cm gesmolten dus CUM 6 uur =5cm o.i.d... althans zo interpreteer ik ze | Gewijzigd: 31 december 2009, 00:34 uur, door PolderPS
echt of broodjes aap?
Heftige verhalen, wie weet waar hoor. Wellicht kan iemand bepaalde verhalen weerleggen.
Zo sta je in je shirt buiten bij +16 ff naar de winkel en loop je 5 minuten later de winkel weer uit en is het -11, heb je voor niets die koeltas meegenomen. Lijkt me vreemde gewaarwording. The day after tomorrow achtig verschijnsel...
Volgens dit kaartje zit ik in het blauwe gebied ten ZW van Rotterdam, Maar wat hier uit de lucht valt is toch echt vloeibaar en warm, Niet eens natte sneeuw.
Neem maar een bakkie erwtensoep, wie weet wordt het dan straks beter, winter volgt winterkost o.i.d.
temperatuur is landelijk nog vrij hoog. Bij jouw zou het nu droog moeten zijn en de temp nadert met 0,1 het vriespunt. In Brabant valt nu droge sneeuw !! Kortom er is nog hoop.. komende dagen krijg je vast nog wel sneeuw! | Gewijzigd: 31 december 2009, 01:44 uur, door PolderPS
Dat klopt dan met de radar beelden, alleen een gedeelte van Brabant heeft nu sneeuw !!
Geniet er van... ik ga onder de wol genieten, mw polder ff opwarmen. Of een spannend sneeuw verhaal vertellen...
Oh dat kan kan natuurlijk ook in mijn veronderstelling was ongeveer Brabants terrein..
Maar op de radar sneeuwt het ook bij jou, echter op de radar staan geen provinciegrenzen. En die brutale sneeuwbuien gaan gewoon zonder het te melden de grens over.... | Gewijzigd: 31 december 2009, 02:10 uur, door PolderPS