Mijn pony heeft zomereczeem, veroorzaakt door colicoïdesmugjes en die waren dit jaar met grote getalen aanwezig... Ongedierte! Dus die mogen van mij nu allemaal doodvriezen, dead to all of them!
jah idd ja mn dochter heb vlooieplaag op school merk in nu ze vakantie heeft ineens geen plekjes meer maar dan maar doodspuiten wand de vorst heeft op school geen impackt denk,maar idd lekker weg ook met die kl*te wespen en alle andere steekbeesten!!!
Welkom!
Dus liever de mug dan de mens zal ik maar zeggen!
Ontopic; ik kan nergens op de europese buienradar de veelbesproken neerslaggebied(en) die voor morgen op het programma staan zien. Wat krijgen we nou precies morgen over ons heen en krijgt het oosten van het land nu eindelijk eens iets mee?
Wist niet dat Breda in het oosten van het land ligt... verhuisd???
Of heb je het dan over Gendringen(?) of zoiets?
Temperatuur inmiddels wel gedaald naar zo'n 4-5 graden... Alvorens we hier wat sneeuw kunnen
verwachten kunnen we eerst nog even zwemmen... | Gewijzigd: 30 december 2009, 20:51 uur, door Kalle1979
Hier nog niks langs zien komen, maar het miezerde hier met een temp van -0,4
Droog at the moment en temperatuur stilaan rond een graadje boven nul.... het lijkt nog wat te worden vannacht.
Dus ik gun iedereen "onze" sneeuw! | Gewijzigd: 30 december 2009, 21:06 uur, door Jasper vd Beek
Droog at the moment en temperatuur stilaan rond een graadje boven nul.... het lijkt nog wat te worden vannacht.
Dat is Wiggelrode,ben benieuwd of hij veel sneeuw gezien heeft,in Soest lag msschn een cm,rond a'dam en lelystad lag wat meer maar richting utrecht lag er hoegenaamd niks. Heb nog een kwartiertje bij breukelen gestaan maar ook daar was het groen (en mistig).