Waarschijnlijk klopt mijn avatar wel een beetje qua sneeuwgrens..
ik moet vanmiddag die kant op :S
hoe is het voor de rest in het noordwesten?
Er is hier vermeld dat er 30-70cm (Pietje P) kan vallen tot en met zondag dus we hebben nog wel een aantal dagen te gaan voordat we daar zijn. Maar zelf vind ik 30cm reeel
hoe is het voor de rest in het noordwesten?
Er ligt hier een mooi laagje van zo'n 4 a 5 cm.
Het blijft liggen, het knispert lekker als je erdoorheen loopt, als een heerlijk zacht tapijt waar je op loopt.
Temperatuur zo'n -0.1 °C momenteel!
http://www.weerstation-alblasserdam.nl/mol...rwaard_2009.htm
Kijk en geniet alvast maar ! | Gewijzigd: 30 december 2009, 14:39 uur, door pompbediende
>:(
Maar als het na de 13e nog blijft vriezen en dat verwacht ik zeker, lijkt me de toch eerder na 20e plaats vinden. Let wel de hele route moe tminimaal 15CM hebben, verder ligt er nu een zwaar verkl@te ijsvloer (mengsel dooi-ijs en sneeuw).Zal zware toch worden en de ijsmeester moeten waarschijnlijk zelfs ijs gaan schaven of water opspuiten... | Gewijzigd: 30 december 2009, 14:52 uur, door PolderPS
Prachtig om te zien, hopen dat het over een weekje weer zover is, en dan stromen de prachtige en vredige plaatjes weer binnen van onbekende mensen die elkaar de hand schudden, praatjes maken en een stukje schaatsen met z'n tientallen tegelijk, alsof er geen problemen zijn in de wereld. En ze hebben gelijk, op zo'n moment is er even geen probleem, waar dan ook!
Het is allemaal wel wel leuk die pluimen en grafieken,maar ik zie liever een flink hogedrukgebied boven het zuiden van scandinavie maar dat zie ik nog op geen enkele weerkaart.
Onthou mij maar als er geen flink hogedrukgebied boven het zuiden van scandinavie komt,komt er ook geen elfstedentocht.
maar houden we dit "vieze" kwakkelweer (regen,natte-sneeuw,sneeuw,dooi overdag door wind van zee)