Er zou een wereldwijde wettelijke vitamine beperking in voedsel aan komen. waardoor we gevoeliger worden voor vergif en vaccinaties. (de oplossing voor overbevolking)
Dit mag naar ik aanneem niet waar zijn. Maar toch post ik even link hier, voor wat het waard is..
| Gewijzigd: 29 december 2009, 01:38 uur, door PolderPS
Als men iets wil ondernemen tegen de mensheid kan dat op talloze andere, en belangrijker nog, op makkelijkere manieren. Ik noem alleen al drinkwater.
Als men iets wil ondernemen tegen de mensheid kan dat op talloze andere, en belangrijker nog, op makkelijkere manieren. Ik noem alleen al drinkwater.
Zo denk ik er ook over.
Dan maar regenwater drinken
Er is zeker wel een War On Food gaande achter onze ruggen om, geen idee of deze vitaminekwestie realiteit is en daar deel van uitmaakt. Beheers het voedsel en je beheerst het leven.
wat ik wel even kwijt wild is, dat ik deze boek je kan aanraden, de feiten zijn hard en soms gruwelijk, maar het opend wel je ogen hoe het werkelijk er aan toe gaat.
Boek | Gewijzigd: 29 december 2009, 19:47 uur, door RayZor
Ben er ook van overtuigd dat er genoeg dingen achter onze ruggen bekokstoofd worden.
'leuk' filmpje over het fijne bedrijf.
De Monsanto lobby schijnt zelfs tot de Amerikaanse overheid zijn door gedrongen middels agriculture secretary met Monsanto pion Tom Vilsack. En dan heb je idd nog de geruchten over de N.W.O.
geen wonder dat mensen para worden amerika het beloofde land heeft boel kennis te danken aan expirimenten op gevangenen en burgers endas wel een feit japan had een unit 573 ofzoiets deden expirimenten op mensen inhumaan vroeger japan na de oorlog sluit dealtje wetenschap met de vs in ruil voor strafvermindering is een feit maar te ziek om hier de burger mee te vermoeien..mensen sluiten graag de ogen
niburu K*TSITE!! maar niet alles is uit de lucht gegrepen daaro..mensen moeten ZELF leren filteren 99% is bullshit
maar ga ns opzoek naar die ene procent die overblijft
en onthou je kunt dr toch nix aan doen
Eigenlijk trieste constatering.... gelukkig wordt het weer (nog) niet gemanipuleerd (alhoewel China) .
En zoals je zegt mensen sluiten hun ogen voor dergelijke zaken, te ver van hun bed show..
En zoals je zegt mensen sluiten hun ogen voor dergelijke zaken, te ver van hun bed show..
mmmm dat doen ze al