Da's een goed kaartje! Brr inderdaad. Wel interessant dat er op een vrij klein gebeid daar enorme verschillen zijn in temperatuur; vergelijk Noord Holland met Groningen. Scheelt bijna 18 graden...
Maa qua Noord-Holland toch best wel een tegenvaller? (kan nog niet zo briljant kaartlezen daar niet van)
Haha, ook dat zou wel weer eens leuk zijn! Maar eerst heel veel sneeuw, daarna enorm veel ijs, elfstedentocht etc etc, en dan die heerlijke lente...
Maar dan zonder die nare muggen inderdaad!
Het is dan ook erg spannend (ook ik volg de ontwikkelingen op de voet).
Het lijkt erop dat we vanaf dinsdag een nieuwe winterinval krijgen met sneeuw en kou. Dit gebeurt eerst in het noorden van het land, en zal tegen donderdag/vrijdag in het hele land het geval zijn.
Details hierover kunnen we helaas nog niet exact geven, maar er zijn modellen die erg positief zijn betereffende strenge vorst en sneeuw. Ik verwacht in het noorden van de benelux zelfs een sneeuwhoogte tussen de 20 tot 50 centimeter en daaronder tussen de 10 en 20 cm.
Mijn tip is hierbij: Laten we maar geduldig afwachten tot het zover is en gezellig de modellen blijven analyseren! | Gewijzigd: 29 december 2009, 11:59 uur, door PietBerger
Mijn tip is hierbij: Laten we maar geduldig afwachten tot het zover is en gezellig de modellen blijven analyseren!
Het noorden van de benelux, dan mag je ook gewoon Nederland zeggen hoor ,
En wat er nog bijkomt dat er zo.n 50 cm sneeuw gaat vallen
Greetz/..