Nou Jan, die tocht komt er ALS dit allemaal zou gebeuren echt wel 3e week januari
Oja ff niet aan gedacht, excuus. Waren overigens gefingeerde adressen. maar spambots doen daar niet moeilijk over.
Wat betreft de paarden, die van ons kunnen gewoon buiten en het wordt waterbakjes ontdooien zodra ze weer binnen komen. Dat moesten we laatst al. Echter in onze douche, waar we voor 2 pony's water moeten halen, bevriest alles waarschijnlijk. Dat wordt vanuit de melkstal water halen.
Maaaar.... Wordt wel weer lekker ijs hier op de vijfer en veel pret op het ijs! Helaas heb ik geen schaatsen meer, maar glij wel wat heen en weer op m'n schoenen.
EDIT: en dan een max. temperatuur van -20, lolbroeken | Gewijzigd: 28 december 2009, 12:52 uur, door Maxim1110
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
het ijs is nog wel 5 cm dik! Echt dooien doet het ok niet, wel is de sneeuw weg, maar warmer dan 4 graden is het hier nog niet geweest. Al dat ijs dooit er nooit meer uit voordat de kou terug komt. Wat voor ijs krijgen we dan om op te schaatsen?
dus laat het aub nog even lauw water regenen!! Wie o wie gaat mij dat even vertellen??
| Gewijzigd: 28 december 2009, 13:04 uur, door JPP
©Jan Visser
het ijs is nog wel 5 cm dik! Echt dooien doet het ok niet, wel is de sneeuw weg, maar warmer dan 4 graden is het hier nog niet geweest. Al dat ijs dooit er nooit meer uit voordat de kou terug komt. Wat voor ijs krijgen we dan om op te schaatsen?
dus laat het aub nog even lauw water regenen!! Wie o wie gaat mij dat even vertellen??
even met de buurt afspreken dat jullie een uurtje met zijn allen een tuinslang uitrollen en een laag water er overheen gooien. of zal dat niet werken?
als je nu al naar de kaarten kijkt zie je dat het alweer naar boven is gesteld en morgen zal het hoogstens licht dooien.
als je nu al naar de kaarten kijkt zie je dat het alweer naar boven is gesteld en morgen zal het hoogstens licht dooien.
Kijk jij GFS zeker? Die komen nu pas met vorst terwijl anderen al 2 dagen het in de smiezen hadden
ik kijk naar alle weersites bij elkaar en iedereen is natuurlijk dolenthousiast dus wat krijg je vorspellingen van -20 van een of andere onproffesionele site.
als mensen logisch nadenken is het na de volgende dag altijd naar boven bijgesteld.
Het weer zal zeker winters zijn maar temp van onder -10 zullen niet aan de orde zijn.
als mensen logisch nadenken is het na de volgende dag altijd naar boven bijgesteld.
Het weer zal zeker winters zijn maar temp van onder -10 zullen niet aan de orde zijn.
Die voorspellingen worden getoond door MC en KNMI. Als je het topic in de gaten houd en de pluimen ook dan had je dit moeten weten
ik wist het ook maar heb het nu even over het algemeen van sommige weersites
valt er iets zinnigs te zeggen oven noord limburg!
Alles wijst erop dat het (uiterste) noorden inderdaad vorst gaat krijgen!
Volgens de duitse weersexperten zal het in westduitsland! zeer zacht zijn1
iemand suggesties! wat hiervoor de onwikkelingen zijn!
Groetjes Van een weerliefhebber!
Koud genoeg lijkt me