had ook niets anders verwacht met deze tempraturen.
er ligt hier nog `n dek van ong 7 cm maar het is nu hopen dat dat snel weg smelt want door de regen kunnen we het geen sneeuw meer noemen, het ergste is dat hier in de wijk juist nog de meeste (aangereden) sneeuw ligt op de weg waardoor wij al `n week het gevoel hebben dat we in een ontwikkelingsgebied zitten. gemeente vind wijken geen prioriteit en focust zich alleen op de toestroom naar de efteling blijk uit `n telefoonisch gesprek gister.
ik heb gelukkig vanmorgen 100kg zout kunnen scoren dus laat ik m`n eigen straat zelf maar onderhanden nemen.
5 auto`s voor onze deur zijn nu al 6 dagen niet geslaagt uit de parkeerhaven te komen.
dus van mij mag het nu wel even voorbij zijn en over een paar dagen met een schone lei beginnen
Het is hier buiten 4.6 en het regent gewoon maar door... Dus ik geloof ook wel dat er aardig wat drap ligt. Toch heeft het vannacht ook een beetje gesneeuwd, want de auto's zijn wit en dat waren ze toen ik ging slapen niet meer.
Thanx! ga ik ff lezen..
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
in SNEEUW! En flink ook hahaha. Mooi he alleen de sneeuw blijf niet liggen.
Een grote plak drap bende. Maar iedergeval sneeuwt het op 1e kerstdag. Toch mooi.
Ik kijk met spanning uit naar volgende week. Messchien wel een flinke pak verse sneeuw?
Wie weet
ik wens iedereen fijne kerstdagen en veel geluk toe.
M.v.g. De brandweer.
(al bestaat de kans dat de zaak dicht gaat, m'n baas is tenslotte een Fries )
dat zal dan voor mij niet zijn
hier ligt er zo goed als geen sneeuw meer
is hier gisteravond rond half 8 s'avonds beginnen regenen en hier regent het nog steeds.
nuja nu is er terug plaats voor nieuwe kraakverse sneeuw
Onweersdagen: 0
ik denk dat jan de 23ste voorspelt om 13:09 dus dat zal je maar `n halfe dag kosten
Het gaat ook precies andersom dan eerder voorspeld werd: zou eerst noorden en midden sneeuw zijn, en westen regen. 't Is compleet andersom: westen heeft sneeuw, midden wat half om half, en hier in 't noorden dus regen. Misschien dat dat verschil in instroom van warme/koude lucht het verschil gaat maken vanmiddag? Ik hoor en lees dat het in 't westen overgaat in regen, en dan hier in sneeuw? Ik blijf hopen... 't blijft een domper.
Al gaat het vanaf nu dagen regenen, van mij kan het niet meer stuk. Na een paar weken voorpret en winterweer is het dan hier in ieder geval toch ook een witte kerst geworden. Zo heb ik het niet vaak meegemaakt, erg leuk!
En een dikke (weer)pluim voor Jan, zoals jij het hebt voorspelt is het hier steeds uitgekomen. En dat zeg ik niet om je op te hemelen; ik meen het echt. Heel knap van je!
Dat kan je nu niet zeggen maar ik heb uit gekheid gezegd in de chat dat de tocht in de 3de week van januari gereden zou worden Dus 14-21 januari. Zou wel lachen zijn als dat uit gaat komen