Maar het was toch even een leuke verassing! Heb toch weer even een echt sneeuwgevoel gehad.
Het kraakte, piepte en knerste toch flink onder mijn voeten tijdens mijn wandeling vanmorgen!
Er lag *schat ik* toch zo'n 5 a 6 cm dat nu *ben ik bang* toch enigszins rap verdwijnen gaat.
Thats true; is ook aangekondigd - waar de neerslag blijft vallen gaat dit weer eerst over in sneeuw | Gewijzigd: 25 december 2009, 10:09 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Ziet er wat raar uit, qua hoeveelheden neerslag dan. Het lijkt me wat overdreven. Enig idee hoe serieus dit is?
Bron:
http://www.weer.nl/nl/home/weer/pluimverwachtingen.html
Zou mooi zijn op eerste kerstdag Toch nog sneeuw. En ik zie dat De Wilp (waar ik ongeveer 45 km vandaan woon n-o) al de eerste sneeuw meld.
Ach...ik zie wel
Op het moment van typen is het hier lichtjes aan het sneeuwen, maar ik ben bang dat deze sneeuwval, gezien de temperaturen, niet veel zoden aan de dijk zal zetten.
Hier ligt ook nog sneeuw, maar als het zo blijft door regenen is die tegen het einde van de dag weg. Het is nu 4°C.
Ik vind dit toch een vreemde uitspraak.
Jan je was me voor... | Gewijzigd: 25 december 2009, 10:24 uur, door Katrien Michiels
Vrijdag 25 december
Sneeuw en regen. Gladheid!
Veel bewolking en perioden met sneeuw en regen. Temperatuur oplopend naar 2 of 3 graden in Groningen tot 6 graden in het zuidwesten. Wind: draaiend naar west tot noordwest, bij zee toenemend tot 6 Ã 7 Bft
Warm water moet het regen en volgende week moet het er weer in gaan bakken.
De sneeuw wat hier nog veel ligt lijkt wel over datum. het ziet er verrot en triest uit.
Vanmiddag maar ff een extra flesje om het trieste te verwerken. (hopelijk helpt dat/)
Greetz/..
Allereerst heppie kerstfeest allemaal hierzo.
Buiten is 't bagger: sneeuw die smelt door regen en ander niet-wit spul wat uit de lucht komt vallen. Witte kerst is 't dus totaal niet hierzo.
Maar goed, gezien die pluim hier wat boven vind ik 't niet erg: deze nattigheid spoelt 't aanwezige ijs hopelijk net genoeg schoon om daarna weer mooi dicht te vriezen !!! Hopelijk vanaf donderdag dan 4 dagen 't ijs op....
Zo, koffie opdrinken, kop onder de kraan en naar de eerste borrel van vandaag.