Dat idee had ik ook,maar als je de meldingen hier boven leest zou het in Rotterdam toch glad moeten zijn.We wachten jou verslag wel ff af(Doe wel voorzichtig voor het geval dat...)
Sneeuw verdwijnt hier erg snel. Geen gladheid waargenomen, (kan natuurlijk nog komen)
Edit: Dit bericht bereikte ons op de pager:
Weersvoorspellingen bijgesteld: grote problemen met gladheid worden niet meer verwacht. | Gewijzigd: 25 december 2009, 00:48 uur, door Romani
Heel de regio hier geen gladheid
Heb 4 man gebelt Niks aan de hand hier
Nou heb je natuurlijk kans dat ik lang op ga blijven.. Als het zo doorgaat..
Mazzelaar zit dik 100km onder je en de regen valt hier vollop Blijf er ook voor wakker Maar het is gewoon een drama hier Het wordt hier heel snel bedtijd
Nou heb je natuurlijk kans dat ik lang op ga blijven.. Als het zo doorgaat..
Ik wil ook wel opblijven eigenlijk!! Het regent nog maar de temp daalt iets naar 0,3 graden.
Wel een flinke bui, heel de buienradar is blauw, en er zit nog meer aan te komen wat hij nog niet ziet.
Nou de sneeuw verdwijnt hier als sneeuw voor ehhh....de zon / regen
Alleen de geharde ijsplekken (ingereden door auto's) zijn spiegeltje.
De honden hebben 4 wheel (poot)drive, ik alleen niet.....
Dan wel ja, en achter de slee met de kids erop,erg leuk, maar niet met kisten aan ik lag al bijna 4x op m'n snufferd
2x50 kilo aan trekkend vlees hou ik niet op ijs met rubber zolen. | Gewijzigd: 25 december 2009, 01:09 uur, door Romani
Want ziet er net 1 een schuiver maken dat was best ff lache
Diegene stond weer op en liep weer verder Dus niks ernstig De sneeuwplekken zijn dus glad hier Niet van de ijzel
Nog steeds regen hieroo
Oja nog een nieuwtje Discussie topic 8 kan geopend worden We zitten weer op 50 paginas | Gewijzigd: 25 december 2009, 01:13 uur, door bassmachine