Hey idd nu zie ik het oranje kleuren op de sneeuwradar, maarja... dat is de sneeuwradar he.. lol
Nou ik blijf het wel even afwachten voordat ik onder de wol kruip! Want je wete maar nooit natuurlijk...
buienradar is fake, hij beloofde mij ook sneeuw en ik kreeg regen.
Nog altijd lichte regen. Doet de sneeuw op het dak smelten. Ik schrok me net bijna een ongelukt. Begon dat hier opeens te rommelen. Schuift daar zo'n heel pak naar beneden.
Joa mien jong waist wel ja aine oet de klaikloeten.
Trouwens temperatuur daald nog steeds --0,9gr.
Mogst insnait weezn kom ik wel eem mit de shovel Buren ja
Ik weet het niet, ik ga in ieder geval wakker blijven tot de neerslag hier is en eens kijken wat er uit die wolkjes komt Verwacht rond 01.00 het neerslag gebied hier is.
De temp. hier zit net onder de nul en wind uit richting oost, dus het is mogelijk.
Jammer dat, als dit gebeurd ik er niet van kan genieten omdat morgen de temp. snel om hoog zou gaan en het dan gaat regenen.
Al kijk ik op sneeuwradar, dan zie ik dat jij momenteel als het goed is tenminste op de grens van sneeuw en regen zou moeten liggen.. In zeeland zou het moeten sneeuwen momenteel! | Gewijzigd: 24 december 2009, 23:44 uur, door just0408
Ach neem de muren geliek mit is die steegje ook eem braider
Het waait hier flink bij vlagen en voeld waterkoud. denk dat we hier nog wel wat prut krijgen.
Wilhelminadorp regen en sneeuw 1.9 93 NNO 6 4140 983.6
Vlissingen....... regen en sneeuw 1.7 96 N 6..... 2840 983.3
Westdorpe...... regen en sneeuw 1.0 97 NNO 5 2050 982.8
| Gewijzigd: 24 december 2009, 23:50 uur, door Mr.Jo