Als mensen niet de moeite nemen om even 10 minuten te lezen wat er de 3 tot 5 pagina's ervoor geschreven is, ja dan krijg je dit soort reacties.
Geldt dan bij uitstek voor jou. Daar ging het namelijk helemaal niet om.
Sjonge... mensen die wat tegengas niet aanstaan, staan wel snel klaar met zulks vreemde bedenkingen.
Slappe hap.
Maar goed, terug ontopic.
Ik vermoed hier in Twente zwaar rotweer met veel neerslag van wisselende vorm. Dat wordt uitkijken op de weg. Laten we hopen met een wit dekje wakker te worden morgenvroeg.
Ik ga nu kerstavond vieren en wens iedereen fijne dagen toe.
ja er staat advanced member bij mij maar daar hoef je alleen maar paar berichtjes, hoe inhoudsloos ook, te plaatsen.
Aan alle mods en admins hier
chapeau, wereld site, laat je niet gek maken.
voor alle anderen lees je eerst eens in op een site voor je commentaar levert zonder alle details te kennen
zoww nu weer ontopic:
hoelaat gaat het hier ijzelen en wanneer gaat m'n brandweer pieper om zo'n "ikluisterlekkernietnaarwaarschuwingenautomobilist" uit z'n wrak te knippen
Het zou fantastisch zijn als er nog een flink pak sneeuw zou vallen, dat past zo mooi op kerstavond. Mijn visite is net weg, de rest van de avond maar even het weer in de gaten houden, lekker nowcasten en wie weet even een winterse wandeling.
En jullie?! Allemaal thuis voor de buis of pc? Of op visite misschien?
Wie maakt vanavond het online bakkie warme choco en wie zorgt voor de banketstaaf?
En ik sluit me daar ook bij aan.
Het heeft verder ook geen enkele zin om een discussie uit te lokken en hier dagenlang over door te zagen.
Terug naar het weer, want daar gaat dit topic over.
Het KNMI zegt eerst vanmiddag: het gaat sneeuwen kerstavond.
En eventjes later komen ze met het bericht dan het vanuit het zuiden uit gaat regenen waarbij dan ook natte sneeuw kan zitten.
Ik weet het niet meer, maar zal de berichten nauwlettend blijven volgen.
Ik neem aan dat deze voor mij bedoeld was...
Goed, vertel mee eens: in welke details moet ik me eerst inlezen dan, om vast te stellen dat Jan de afgelopen dagen met zijn vooruitzichten er iets meer naast zat dan de reguliere media?
Ben jij nu net niet exact het voorbeeld wat ik eerder al aan gaf? (lees anders ff terug, dan volg je het allemaal wat beter dan zomaar als een blinde een partij te kiezen)
Ook voor jou geldt dan: je sluit je bij iets aan wat compleet ergens anders over gaat.
Gevalletje blind partij kiezen en niet tegen kritisch geluid kunnen?
Fijne dagen iedereen. Ik ga genieten van kerst/drank/eten.... | Gewijzigd: 24 december 2009, 18:18 uur, door Anko
Ik zal de ganse avond achter de laptop zitten, daarna ff vrouwje van werk halen en dan weer laptop, met zo nu en dan ff naar buiten!
Oke dan gezellig. Zorba zorgt voor de digitale gluhwein! Ik doe de choco's!
Geldig van donderdag 24 december 2009 19u tot vrijdag 25 december 2009 10u : Een actieve neerslagzone trekt vannacht en morgenochtend over het land in de vorm van regen en in het noordwesten eventueel sneeuw. De hoeveelheden kunnen oplopen tot 20 l/m² over de noordwestelijke landshelft en daarbij kan ook nog het smeltwater van de sneeuw bijkomen met lokaal kans op wat overlast.
Geldig van donderdag 24 december 2009 19u tot vrijdag 25 december 2009 13u : Een lagedrukkern verplaatst zich tijdens de komende 48 uur van Frankrijk richting de Baltische Zee en trekt bijgevolg vannacht over ons land. De hierbij horende regen- en sneeuwzone is intens. Ten zuiden van de depressie bevindt zich gevoelig zachtere lucht en deze lucht bereikt vannacht het zuiden en oosten van het land. Morgen verdwijnt deze zachtere lucht weg naar Duitsland en stroomt er opnieuw koelere polaire lucht over onze streken. Volgende nacht kan er bij momenten intense neerslag vallen. Over het noordwesten schommelt het kwik rond het vriespunt en bestaat de neerslag uit regen of sneeuw met kans op ijzel. In het zuidoosten dooit het met regen. Morgen stijgt het kwik snel in het westen en centrum van het land. In de Ardennen daalt het kwik richting het vriespunt en de regen gaat daar bijgevolg over in sneeuw. Elders geleidelijk aan droog met nog een lokale winterse bui.
en dit haalde ik net nog van de website van frank de boosere. voor belgie
Prognose voor kerstdag 2009: in het westen en het centrum van het land een witte kerst. Voor Limburg zijn de sneeuwkansen kleiner. In de loop van de dag zal de sneeuw beginnen te smelten.
Ik blijf de situatie op de voet volgen. Mogelijk straks nog een nieuwe update.
aan iedereen een heel leuk en prettig kerstfeest toegewenst deze avond ! schol !
en wees allemaal héél voorzichtig als je nog de weg op moet
Onweersdagen: 0
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, welkom alle nieuwkomers, en iedereen hele fijne kerstdagen
Even on topic:
Wordt een lekker zooitje op de weg, zo te zien....
Aan iedereen die nog de weg op moet, doe alsjeblieft voorzichtig, zorg dat je weer heelhuids thuiskomt
p.s. tipje, en bovendien is het ook erg leuk: Probeer de chat. daar krijg je meestal sneller andwoord in "live" | Gewijzigd: 24 december 2009, 18:29 uur, door stratocumulus
het ziet er voor het westen wel goed uit
ik woon vlak naast hoorn, hopen op sneeuw maar als ik morgen uurtje of 12 wakker wordt zal het hard regenen, maar zo als de kaarten erbij liggen blijft de kou in het kielzog zitten.
Issabel, ik denk niet dat wij veel sneeuw gaan krijgen, eerder onderkoelde regen, smeltende sneeuw
Die Hollanders hebben weeral eens de beste papieren
Was eventjes weg van de pc, apperitieven Wat ik wilde zeggen, bij ons was het om 16.30u 0°C, nu weet ik het niet. We zullen het moeten nemen zoals het komt. Regen of sneeuw, als het eten straks maar lekker is.
Ik kom tss door nog wel piepen op O-O, da's het voordeel van thuis vieren.